Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@12:57:07 GMT

معاملات صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۸۸۲۹

معاملات صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم آغاز شد

بازگشایی نماد معاملاتی صندوق سرمایه گذاری پالایش یکم(پالایش) بدون دامنه نوسان بوده و زمان انجام معامله از ساعت ۱۱:۴۵ الی ۱۲:۳۰ می باشد. همچنین دوره سفارش گیری در نماد مذکور از ساعت ۱۱:۴۵ الی ۱۲:۰۰ می باشد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مدیریت ابزارهای نوین مالی شرکت بورس اوراق بهادار تهران با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به آغاز معامله واحدهای صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم اعلام کرد: مدیر صندوق از 5 درصد از منابع نقد باقی مانده جهت انجام فعالیت بازارگردانی در قالب بازخرید واحدها به نام صندوق استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط بازارگردانی این واحدها نیز بدین شرح است:

دامنه مظنه حداکثر 5 درصد، حداقل سفارش انباشته 500 هزار واحد، حداقل معاملات روزانه 2 میلیون واحد،

شرایط خرید اوراق: حداقل تعداد واحدهای قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی حقیقی/حقوقی: 1 واحد،

حداکثر تعداد واحدهای قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی حقیقی/ حقوقی: نامحدود،

نحوه تسویه و پایاپای معاملات: T+2.

بر این اساس سرمایه‌گذاران می‌توانند برای اطلاع از جزئیات بیشتر به اطلاعیه شماره 181/78541 مورخ 04/06/1399 منتشره در سایت شرکت بورس اوراق بهادار تهران به نشانی www.tse.ir مراجعه کنند.

این گزارش می‌افزاید: بازگشایی نماد معاملاتی صندوق سرمایه گذاری پالایش یکم(پالایش) بدون دامنه نوسان بوده و زمان انجام معامله از ساعت 11:45 الی 12:30 می باشد. همچنین دوره سفارش گیری در نماد مذکور از ساعت 11:45 الی 12:00 می باشد.

پالایش یکمی‌ها همچنان سرگردان! / اختلاف دو وزارتخانه ادامه دارد؟احتمال بازگشایی نماد پالایش یکم در هفته آینده

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بورس تهران بورس تهران صندوق سرمایه گذاری پالایش پالایش یکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۴ هزار و ۹۹۹ واحدی شاخص کل بورس

در انتهای معاملات امروز سه شنبه (۲۸  فروردین) بازار سرمایه، شاخص کل بورس با کاهش ۴ هزار و ۹۹۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۱ هزار واحدی قرار گرفت. فملی، فولاد و شستا  سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند ذوب، وبملت و فملی سه نماد پرتراکنش بودند. شاخص کل هم وزن نیز با کاهش ۲ هزار و ۸۳۳ واحدی روی پله ۷۲۳ هزار و ۱۶۶  واحدی قرار گرفت.

برترین گروه صنعتی بورس و فرابورس
امروز فلزات اساسی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳۳۷ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین خودرو و شیمیایی‌ها در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

یشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس
اهرم، افران و یاقوت  بیشترین ارزش معامله و نماد‌های ذوب، وبملت ۲ و وبملت بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اراد ۱۲۴۴، کارا و  پاداش بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها کرمان، پاداش  و کارا بیشترین حجم معامله را در فرابورس تجربه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • ۷۲۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • برگشت بورس به مدار نزولی؛ شاخص کل هم‌وزن ریخت
  • کاهش ۴ هزار و ۹۹۹ واحدی شاخص کل بورس
  • آغاز سرمایه‌گذاری صندوق توسعه ملی در میدان‌های نفت و گاز
  • لحظه به لحظه با بورس / ریزش ۲۷۹۱ واحدی شاخص کل
  • ریزش ۲۷۹۱ واحدی شاخص کل بورس/ ۴۶۸ نماد در وضعیت قرمز
  • آغاز سرمایه‌گذاری صندوق توسعه ملی در میادین نفت و گاز با سهم ۴۵درصدی در توسعه یک میدان
  • بورس ۱۰ هزار واحد مثبت شد
  • کاهش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس/تغییر دامنه نوسان اقدامی موثر بود؟
  • بورس قرمز شد