Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظامیان صهیونیستی به مصلای «باب الرحمه» درمسجدالاقصی حمله کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «شبکه فلسطین الاخباریه»، نظامیان رژیم صهیونیستی بعد از ظهر روز دوشنبه (10 آذر ماه) به مصلای «باب الرحمه» در بخش شرقی مسجدالاقصی حمله کرده و از نمازگزاران داخل این مصلی عکس گرفتند.

 

منابع محلی فلسطین گزارش دادند: نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به مصلای باب الرحمه علاوه بر نمازگزاران از داخل این مکان نیز عکس گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بخش شرقی مسجدالاقصی که مصلای باب الرحمه قرار دارد صهیونیست ها با هدف سیطره بر آن مورد حمله قرار می دهند.

 

مقامات صهیونیستی بار دیگر قصد بستن مصلای باب الرحمه را دارند تا آن را به کنیسه یهودی تبدیل کنند و به همین دلیل نمی خواهند نمازگزاران و محافظان مسجدالاقصی در این مکان باشند و در تلاش برای اجرای طرح های شوم خود هستند.

 

هیئت عالی اسلامی، شورای اوقاف و امور اسلامی، دار الافتاء و اداره قاضی القضات در قدس اشغالی پیش از این نیز در خصوص رای دادگاه صهیونیستی مبنی بر بستن این مصلی تاکید کرده بودند: مصلای باب الرحمه بخشی جدایی ناپذیر از مسجدالاقصی است و به مسلمانان تعلق دارد.

 

دیر مسجدالاقصی نیز گفته بود: رژیم صهیونیستی به مصلای باب الرحمه چشم طمع دارد و گروه‌های افراطی این رژیم دنبال تبدیل مصلای باب الرحمه به کنیسه هستند.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: مصلای باب الرحمه صهیونیست ها حمله مصلای باب الرحمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، با وجود گذشت ۱۹۹ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات‌های مقاومت فلسطین علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش این رژیم همچنان ادامه دارد.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که تک‌تیراندازان این گردان‌ها موفق شده‌اند یک نظامی صهیونیست را در «بیت حانون» واقع در شمال نوار غزه از پای در بیاورند.

همچنین بر اساس اعلام گردان‌های قسام، مبارزان این گردان‌ها یک دستگاه بولدوزر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «دی ۹» را در بیت حانون با گلوله «یاسین ۱۰۵» هدف قرار دادند.

علاوه بر این نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در همین منطقه با حمله‌های خمپاره‌ای گردان‌های قسام مواجه شدند.

گردان‌های شهدا الاقصی نیز اعلام کرد که تجمع نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در شرق شهر بیت حانون را با خمپاره سنگین هدف قرار داده است.

کد خبر 6085910

دیگر خبرها

  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ تن رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • تعرض بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی
  • یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند