Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره مراکشی چلسی می گوید تیمش با تلاش و کوشش مضاعف، می تواند چالش قهرمانی در لیگ برتر را بپذیرد. 

حکیم زیاش، ستاره مراکشی چلسی می گوید ادن هازارد، ستاره سابق آبی های لندن، الهام بخش او بوده است و همواره سبک بازی این وینگر بلژیکی را بررسی می کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، با این که فرانک لمپارد، سرمربی چلسی پیش از بازی تیمش مقابل تاتنهام گفته بود که هیچ کدام از بازیکنان جدیدش را با ادن هازارد مقایسه نخواهد کرد، حکیم زیاش در گفت و گویی فاش کرد که یکی از تحسین کنندگان این ستاره بلژیکی است و همواره سبک بازی او را بررسی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره مراکشی آبی های لندن گفت: 

ادن (هازارد) بازیکنی در کلاس جهانیست. شما همیشه از شیوه بازی او الهام می گیرید و به جزئیات کوچک کارهای او توجه می کنید. اینکه او چگونه کارهایش را در زمین انجام می دهد و شما می توانید چه چیزهایی را از او یاد بگیرید. 

زیاش در ادامه اظهار داشت تیمش اگر به سختی و به اندازه کافی تلاش کند، توانایی قهرمانی در لیگ برتر را دارد. او گفت: 

البته که می توانیم این چالش (قهرمانی در لیگ)  را بپذیریم. شما باید ایمان داشته باشید. همه چیز از ایمان و در ادامه سخت کوشی شروع می شود. در پایان خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. با این حال باید باور داشته باشید که این کار ممکن است و این کاری است که ما انجام می دهیم. ما به این کار باور داریم. 

زیاش در مورد تساوی بدون گل تیمش در مقابل تاتنهام، از هفته دهم لیگ برتر، اظهار داشت: 

من بر این باور بودم که هر تیمی که اشتباه کند، نتیجه بازی را واگذار خواهد کرد. این واقعا یک بازی ساده نبود و یک جدال تاکتیکی بود. مهاجمان آن ها و ما راهی برای ارائه توانایی هایشان نداشتند. ما بیش از آن ها مالکیت توپ را در اختیار داشتیم اما با این وجود پیدا کردن فضا و ایجاد موقعیت مناسب کار دشواری بود. البته کمی ناامید شدیم چرا که در یک بازی خانگی از کسب پیروزی بازماندیم، اما در این شرایط باید به خودمان نیز نگاه کنیم و بگوییم به اندازه کافی، خلق موقعیت نکردیم. 

همچنین بخوانید:

چلسی 0-0 تاتنهام؛ زور استاد و شاگرد به هم نچربید!

فرانک لمپارد پس از تساوی چلسی و تاتنهام: همین انتظار را از تاتنهام داشتم

فرانک لمپارد: بازیکنان جدیدم را با ادن هازارد مقایسه نخواهم کرد؛ کار کردن با حکیم زیاش را دوست دارم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ادن هازارد حکیم زیاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد

یکی از بحث‌های داغ پیرامون باشگاه پرسپولیس داستان تمدید قرارداد ستاره‌های این تیم است. بیشتر از ۱۰ بازیکن این تیم که اکثرا هم جزو ستاره‌های تاثیرگذار پرسپولیس به حساب می‌آیند، در پایان همین فصل بازیکن آزاد خواهند شد. با این حال تا حالا تماسی برای تمدید قرارداد با این نفرات گرفته نشده و تکلیف این بازیکنان برای فصل بعد مشخص نیست. اوسمار سرمربی موفق پرسپولیس که این تیم را متحول کرده و نتایج خوبی هم گرفته هم در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد.

باشگاه پرسپولیس از این مربی برنامه گرفته و مذاکرات ابتدایی را با او برای تمدید قرارداد انجام داده است. خود اوسمار هم به ماندن در پرسپولیس علاقه دارد ولی فعلا تمرکزش را روی بازی حساس باقی مانده تیمش گذاشته است. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه در ابتدا می‌خواهند قرارداد اوسمار را تمدید کنند و سپس به سراغ مذاکره برای تمدید قرارداد با ستاره‌های تیمشان بروند. باشگاه پرسپولیس می‌خواهد بعد از تمدید قرارداد با اوسمار و مشخص شدن تکلیف نیمکت این تیم برای فصل آینده، با بازیکنان مدنظر اوسمار تمدید کند و در واقع بر اساس برنامه سرمربی برزیلی تیمش را برای سال آینده ببندد.

منبع: خبر ورزشی

tags # اوسمار ویرا ، پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فصل برای انزو فرناندز به پایان رسید
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم