Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، در بیستمین دوره از مسابقات برنامه‌نویسی که توسط انجمن علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد،  در بخش دانشجویی تیم دانشگاه شریف متشکل از علی شفیعی، کیوان رضایی و حمیدرضا هدایتی موفق به کسب رتبه اول، تیم دانشگاه صنعتی امیرکبیر متشکل از فرشید نوشی، امیرحسین ثنا و ابوالفضل بکیاسای موفق به کسب رتبه دوم و تیم دانشگاه تهران متشکل از علیرضا توکلی، رامتین راهواریان و سینا ناصریان موفق به کسب رتبه سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این تیم‌های برگزیده به ترتیب از طرف اسپانسر مسابقه، شرکت تپسل، جوایز نقدی‌ به ارزش ۴.۵میلیون تومان، ۳ میلیون تومان و ۱.۵ میلیون تومان اهدا می‌شود.

همچنین در بخش دانش آموزی هم نتایج مسابقه منتشر شد که هر سه تیم برتر از دبیرستان علامه‌حلی یک بودند. تیم برتر اول شامل علیرضا کاویانی، علیرضا کشاورز و پارسا علیزاده، تیم دوم مهرداد سهرابی، آرین علوی رضوی و علی صفری و تیم سوم محمدحسین نجفی، مهدی شکوفی و سید امیرمحمد شاهرضایی بودند.

به تیم‌های برتر دانش‌آموزی هم جوایز نقدی‌ای به ارزش ۳میلیون تومان، ۱.۸میلیون تومان و ۱.۲ میلیون تومان از طرف دانشگاه صنعتی امیرکبیر اهدا می شود. 

مسابقه‌ امسال شامل ۱۳ سوال الگوریتمی بود که شرکت‌کنندگان توانستند به ۱۱ سوال پاسخ بدهند و ۲ سوال بدون حل باقی ماند. از طرف اسپانسر به تیم‌هایی که هر سوال را زودتر از بقیه حل کرده‌اند نیز جوایزی اهدا می‌شود.

به رسم یادبود و به عنوان یادگاری مسابقه هم از سمت دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای ۱۵ تیم برتر مسابقه و ۲۰ تیم به شکل تصادفی (جمعا ۱۰۵ نفر) تیشرت‌های مسابقه که به نوعی رسم و نماد مسابقات برنامه‌نویسی در جهان هستند ارسال می‌شود.

این دوره از مسابقات با وجود مجازی بودن با استقبال بسیار خوب متقاضیان مواجه شد به طوری که جمعا ۳۵۴ نفر در قالب ۱۱۸ تیم ۳ نفره وارد این مسابقه شدند. در بخش دانشجویی ۷۵ تیم از ۲۸ دانشگاه مختلف سراسر کشور و در بخش دانش‌آموزی ۴۳ تیم از ۲۹ دبیرستان در نقاط مختلف کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید

۱۰۰ نفر از دانشجویان ساکن خوابگاه‌های تک نفره هستند

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات برنامه نویسی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح کاراته کشورمان به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) که از روز یکشنبه در همدان آغاز شده، شب گذشته (چهارشنبه - 28 فروردین ماه) با معرفی نفرات برتر در رده سنی بزرگسال پسران به پایان رسید.

این رقابت‌ها در شرایطی برگزار و به پایان رسید که پیش از این سعید نیکوخصلت مدیر تیم‌های ملی مدعی شده بود که تمامی کسانی که می‌خواهند پیراهن تیم ملی در سال 1403 را بر تن کنند، باید در این مسابقات حضور داشته باشند. او همچنین غیبت ملی‌پوشان را تنها در شرایطی موجه عنوان کرده بود که  گواهی پزشکی معتبر از فدراسیون پزشکی ارائه نمایند و یا جزو نفرات اعزامی به لیگ جهانی مصر باشند که همزمان با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور خواهد بود.

با این شرایط اما تمامی چهره‌های مطرح کاراته ایران در این مسابقات حضور نداشتند. حالا باید دید واکنش سازمان تیم‌های ملی و کادرفنی به این اتفاق چه خواهد بود. شاید در نهایت مشخص شود که همه این نفرات به دلیل مصدومیت شرایط حضور در مسابقات را نداشتند و با تشکیل اردوهای تیم ملی نیز مصدومیت آنها برطرف خواهد شد!  اتفاقی که در صورت تکرار خروجی خوبی برای فدراسیون کاراته و تیم ملی کشورمان نخواهد داشت.

اتفاق جدید در کاراته؛ فحاشی کن و پست بگیر!

 

مدال آوران مسابقات قهرمانی کشور رده سنی بزرگسالان پسران به شرح زیر است:
وزن 55- کیلوگرم:
1. محمد رضا غفوری ورکی از استان مازندران
2.بهنام دهقان‌زاده از استان تهران
3. امیر حسین رمضان‌زاده از استان مازندران
3.شاهرخ نجفی از استان مازندران

وزن 60- کیلوگرم:
1.محمدرضا اسمعیل‌خانی از استان همدان
2.شهداد پورسلیمانی از استان تهران
3. ایوب ایوبی‌نژاد از استان قزوین
3.معید محمد مقضی از استان اصفهان

وزن 67- کیلوگرم:
1. امیررضا برزویی از استان کرمانشاه
2. سورنا مرادی از استان خوزستان
3. هادی کیانی از استان آذربایجان غربی
3. نوید رنجبر ورندی از استان مازندران

وزن 75- کیلوگرم:
1. مهدی شهگل از استان همدان
2.مرتضی نعمتی از استان قم
3. سامان عدالتی از استان البرز
3. حامد اکبری از استان مازندران

وزن 84- کیلوگرم:
1. علیرضا رضایتی از استان فارس
2.کیوان بابان از استان کردستان
3. محمد رضا گیلانپور از استان گیلان
3.امیر حسین فداکار از استان تهران

وزن 84+ کیلوگرم:
1. محمود نعمتی از استان قم
2.مهدی گنج‌زاده از استان تهران
3. میلاد بهمنی از استاد تهران
3.سهراب یاراحمدی از استان لرستان

قرار است نفرات منتخب کادرفنی در هر وزن طی روزهای آینده اعلام شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم‌های برگزیده هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران معرفی شدند
  • اهدای جایزه دکتر موسی‌خانی به ۳ نفر از برگزیدگان
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی نفرات برتر
  • معرفی نفرات برتر رده سنی جوانان در کاراته قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات اسکیت سرعت در بخش پسران
  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • اعزام ۹ تیم برتر هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران به هلند
  • تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش
  • جزئیات مسابقات لیگ ربات‌های صنعتی در هجدهمین دوره ربوکاپ آزاد ایران
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!