Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن ریحانی در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا استان که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات شهدای دولت کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده در این طرح تعداد موارد بستری و فوتی در سطح استان رو به کاهش است.

وی با تشریح جزئیات اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی در جهت کنترل بیماری کرونا، افزود: این طرح با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سطح استان شروع و در به خوبی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: در این طرح فرمانداران حوزه‌های سپاه و مراکز بهداشت برای دریافت آمار و محل سکونت مبتلایان به صورت روزانه در ارتباط هستند.

ریحانی گفت: در راستای دستیابی به اهداف قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا استان تا کنون در شهر کرمانشاه ۲۰۰ تیم حمایتی و ۶۵ تیم نظارتی راه اندازی شده که تعداد تیم‌های نظارتی بر اساس نیاز دانشگاه علوم پزشکی است.

وی با تاکید بر اینکه این تیم‌ها آموزش‌های لازم را دریافت کرده‌اند، افزود: در مجموع در سطح استان ۳۹۵ تیم حمایتی و ۱۵۰ تیم نظارتی در قالب طرح محله محور شهید سلیمانی برای مقابله و کنترل بیماری کرونا فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم (ص) تصریح کرد: علاوه بر اقدامات کنترلی و نظارتی برای مقابله با بیماری کرونا، بسته‌های معیشتی به ارزش هر بسته حدود ۲۵۰ هزار تومان در بین قشر نیازمند جامعه با اولویت حاشیه شهرها توسط تیم‌های حمایتی توزیع شده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه حضور تیم‌های حمایتی در درب منازل مردم موجب اعتماد سازی در بین آنها از لحاظ امنیت روانی شده است، بیان کرد: اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی آخرین طرح قابل قبول برای کاهش تعداد ورودی بیماران مبتلا به بیمارستانها است، لذا همه باید برای به سرانجام رساندن اهداف این طرح تلاش کنند.

وی از راه اندازی ۲ مرکز قرنطینه در شهر کرمانشاه خبر داد و ادامه داد: این مراکز در اکثر شهرستان‌های استان راه اندازی شده است.

کد خبر 5085205

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ویروس کرونا محدودیت های کرونایی ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه ترور دانشمندان هسته ای آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان عکس استانها تعطیلی ادارات شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی رینگ چهارم حدفاصل پل سردار شهید سلیمانی تا شش‌راه برطرف شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تکمیل رینگ چهارم مورد تأکید شورای اسلامی شهر بوده است، اما حدفاصل پل سردار شهید سلیمانی تا شش‌راه بلاتکلیفی وجود دارد و خواستار تسریع در انجام آن هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ در صدوبیست‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با اشاره به انتقام ایران از اسرائیل اظهار کرد: منتظر محو کامل رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار هستیم.

وی با بیان اینکه حفظ بیت‌المال وظیفه همه ماست، افزود: مدتی پیش در خیابان شهید بهشتی ایستگاه بی‌آرتی ایجاد شد، اما پس از آن تخریب صورت گرفت که باید به چنین موضوعی رسیدگی شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تکمیل رینگ چهارم ترافیکی مورد تأکید شورای اسلامی شهر بوده است، اما حدفاصل پل سردار شهید سلیمانی تا شش‌راه بلاتکلیفی وجود دارد و خواستار تسریع در انجام آن هستیم.

کد خبر 744395

دیگر خبرها

  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • آغاز زندگی زوج‌های جوان مشهدی با یاد شهید سلیمانی در حرم رضوی
  • بلاتکلیفی رینگ چهارم حدفاصل پل سردار شهید سلیمانی تا شش‌راه برطرف شود
  • جان فدای ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم
  • آرزوی شهید سلیمانی محقق شد
  • ببینید | واکنش مردم در مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از حمله سپاه به اسرائیل
  • تجلیل از آیت الله شهید سلیمانی تقدیر از اسلام سیاسی است
  • لزوم تجلیل از شخصیت شهید آیت‌الله سلیمانی
  • تجلیل از شهید آیت الله سلیمانی تکریم از اسلام ناب سیاسی است