Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ستاد محمد توحیدی فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح تا ۳ ماه و در زمان جنگ تا ۱۵ روز باشد ۳ ماه اضافه خدمت و چنانچه مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح بیشتر از ۳ ماه و در زمان جنگ بیش از ۱۵ روز باشد به ۶ ماه اضافه خدمت تنبیه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: همچنین مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح از یکسال و در زمان جنگ از ۲ ماه تجاوز کند علاوه بر اعمال اضافه خدمت ذکر شده فراری محسوب خواهند شد و به مراجع صالح قضایی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی خدمت سربازی مقام قضایی اضافه خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مجروح در نزاع خانوادگی

نزاع خانوادگی در جنوب کرمان ۴ مجروح به جا گذاشت.

به گزارش خراسان ،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان  از وقوع یک نزاع خانوادگی در این  شهرستان خبر داد و انگیزه ضارب را اختلافات خانوادگی ذکرکرد. قاضی مصیب آسیابانی در تشریح جزئیات این  حادثه  اظهار کرد: پس از دریافت  گزارشی مبنی بر تیراندازی در این شهرستان ،بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت .

وی ادامه داد:در  همان دقایق اولیه با حضور نیروهای انتظامی و دستور دادستانی، متهم شناسایی و دستورات قضایی  ویژه  جهت دستگیری ضارب صادر شد. 

وی افزود: چهار مجروح این  حادثه به بیمارستان منتقل شدند که  خوشبختانه حال عمومی تمامی مصدومان خوب گزارش شده است. 

این مسئول قضایی گفت:در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم در منزل مسکونی اش ، پس از مشاجره لفظی به سمت افراد خانواده خود شامل پدر و سه نفر دیگر از بستگان همسرش تیراندازی  و از صحنه جرم فرار می کند .

در خور ذکر است ، مقامات قضایی و امنیتی طی یک سال گذشته چندین بار درخصوص در دسترس بودن سلاح گرم هشدار داده و در حادثه اخیر نیز  ناتوانی در کنترل خشم آنی و در دسترس بودن سلاح گرم نقش برجسته ای در وقوع این حادثه داشته است .

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر
  • پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران
  • ۴ مجروح در نزاع خانوادگی
  • معرفی بیش از ۱۰۰ واحد مختلف به مراجع قضایی استان
  • اژه‌ای: نمایندگان مجلس از مراکز و مراجع قضایی بازدید کنند