Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-سخنگوی دولت گفت: در مورد ترور شهید فخری‌زاده، سازمان‌های جاسوسی زیر پوشش ما قرار داشتند و محل وقوع ترور پیش بینی شده بود و کمی با دقت، می‌توانستیم این جنایت را ناکام بگذاریم.

 علی ربیعی، سخنگوی دولت پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری با خبرنگاران که به صورت مجازی و ویدئو کنفرانس برگزار شد با اشاره به ترور شهید محسن فخری‌زاده، گفت: دانش هسته‌ای ما ترور شدنی و برگشت پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ما پس از این اتفاق هوشمندتر و متحدتر برای حفظ منافع ملی شدند.

ربیعی افزود: این ترور با برنامه‌ریزی قبلی برای رسیدن به چند هدف از جمله ناامید کردن در پیروزی برای به عقب راندن فشار حداکثری، ایجاد سردرگرمی در استراژی ایران، برهم زدن امنیت منطقه، انجام گرفت.

وی افزود: تروریست ها موتور پیشرفت های ایران را نمی توانند متوقف کنند. آنها سعی در جبران ضعف خود دارند. آنها می کوشند با بزرگنمایی اقدام حقارت آمیزشان، به ذهن و اراده ما رخنه کنند.

سخنگوی دولت گفت: در مورد این ترور، سازمان‌های جاسوسی زیر پوشش ما قرار داشتند و محل وقوع ترور پیش بینی شده بود و کمی با دقت و رعایت پروتکل‌های امنیتی، می‌توانستیم این جنایت را ناکام بگذاریم. دستگاه‌های امنیتی برای عدم تکرار وقوع این اتفاقات تمام تلاش خود را بکار می‌گیرند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، براساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد ملایم تا متوسط پیش‌بینی می‌شود.

امروز (۵ اردیبهشت) با گذر زبانه سامانه بارشی از ظهر تا شب، گاهی افزایش ابر، افزایش باد و در پاره‌ای نقاط به ویژه بخش‌های شمالی و شرقی گاهی وقوع رگبار پراکنده باران با احتمال تندر و آذرخش مورد انتظار است. در روزهای پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) نیز در این بخش‌ها افزایش موقتی ابر و رخداد بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. از فردا تا یکشنبه روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام (ره) با بیشینه دمای ۱۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۶ اردیبهشت‌ماه) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، در بعد ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های سنجش آلودگی فیروزکوه ۷.۲ میلیمتر، ژئوفیزیک ۲.۸ میلیمتر، آبعلی ۲.۵ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۲.۴ میلیمتر، چیتگر ۲.۲ میلیمتر، فیروزکوه ۱.۸ میلیمتر، شهریار ۱.۴ میلیمتر، فرودگاه امام (ره) ۱ میلیمتر، دماوند ۰.۸ میلیمتر، شمیرانات ۰.۷ میلیمتر، شرق تهران ۰.۳ میلیمتر و ورامین با ۰.۲ میلیمتر بارش دریافت کرده‌اند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • آن چه از تهاجم ناکام آمریکایی‌ها بر پهنه کویر طبس باقی ماند
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • جراحی زیبایی کامران نجف‌زاده؛ از عمل بینی تا کاشت مو!
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • ۶۳ درصد حجم مخازن سد‌های کشور پر شد
  • وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران