Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «علی ربیعی» روز سه شنبه در نشست خبری گفت: دولت شهادت فرزند جامعه علمی ایران را به مقام معظم رهبری، مردم شریف و صبور، جامعه علمی کشور و خانواده ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کند.

سخنگوی دولت افزود: این ترور وحشیانه پدری را از خانواده خود، دانشمندی را از جامعه دانشگاهی و شهروندی افتخار آفرین را از ملت ما گرفت اما هرگز نخواهد توانست به هدفی فراتر از این دست بیابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیعی ادامه داد: خلاف آنچه در رسانه‌های خارجی می‌شنویم در مورد ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته ای کشورمان سازمانهای تروریستی و جاسوسی به رغم ادعایهای زیاد خود زیر پوشش ما قرار داشتند و محل وقوع ترور پیش بینی شده بود و با کمی دقت و رعایت پروتکل‌های حفاظتی می توانستیم این جنایت را ناکام بگذاریم.  

وی ادامه داد: در همین حال دستگاههای امنیتی چون همیشه برای بهبود هر چه بیشتر رویه‌های خود و اظمینان از تکرار نشدن این اتفاقات ناگوار تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

ادامه دارد...



 

برچسب‌ها سخنگوی دولت دولت علی ربیعی پروندهٔ خبری ترور دانشمند ممتاز هسته ای و دفاعی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سخنگوی دولت دولت علی ربیعی سخنگوی دولت دولت علی ربیعی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد

فرمانده فراجا اعلام کرد: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.   سردار احمدرضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهارکرد: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند تشکر می‌کنم. تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.   به گزارش ایسنا، فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.   به گفته رادان اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسون فرهنگی که جزو اولین واحد‌ها و بخش‌هایی بود که در این موضوع پای کار بود تقدیر و تشکر می‌کنم. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئیس قوه قضاییه : به فراجا در زمینه موضوع حجاب کمک کنیم سلیمی نمین : ۹۹ درصد زنان با هر نوع الزام در حجاب حساسیت ویژه دارند/ جامعه را به سمت لجبازی نبریم اطلاعیه شماره ۴ فراجا در خصوص عفاف و حجاب

دیگر خبرها

  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر
  • سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد
  • رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضائیه ادامه می‌دهیم
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس ایران و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • روایت روزنامه عبری از فروپاشی بازدارندگی اسرائیل
  • رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند | دولت با گفتمان ایدئولوژیک، درکی از مشکلات ندارد
  • آزاد ارمکی: رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند