Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@08:52:11 GMT

طنین مرگ بر امریکا و اسرائیل در مجلس

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۹۱۲۶

نمایندگان مجلس پس از تصویب کلیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها، شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: مجلس ، شورای اسلامی ، شعار ، تحریم

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شعار تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت

حسنعلی محمدی نماینده مردم فسا در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اولویت های مجلس دوازدهم گفت: یکی از مسائل مهم و محوری ترین موضوعی که باید در مجلس دوازدهم مد نظر قرار بگیرد موضوع اقتصاد و معیشت مردم است که به شخصه معتقدم با محور قرار دادن این موضوع آن را باید در مجلس دوازدهم جلو ببریم. همچنین باید در اجرای شعار سال که ایجاد جهش تولید با مشارکت مردم است، نهایت تاثیر گذاری را داشته باشیم و این در دستور کار کمیسیون تخصصی قرار بگیرد و با توجه به توان و تخصص خود در ایفای نقش نمایندگی مجلس به نحو احسن اقدام کنم.

وی با اشاره به محرومیت حوزه انتخابیه خود گفت: محرومیتی که در مناطق ما وجود دارد ابتدا به این دلیل است که شهرستان ما قطب خدماتی در استان است و صنایع زود بازده‌ای که مغفول مانده است، باتوجه به آمایش سرزمینی بر روی آنها برنامه ریزی کرده‌ایم و صنایعی که به صورت ناتمام مانده با مشارکت و مشورت گرفتن از اهل فن آنها را فعال کرده‌ایم تا اشتغالزایی بسزایی به همراه داشته باشد.

این نماینده مجلس دوازدهم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه لزوم وحدت در میان نمایندگان، گفت:  مبنا و اصلی را مقام معظم رهبری ترسیم کردند مبنی بر اینکه نباید شیرینی انتخابات را به کام مردم تلخ کرد و اگر شایستگی‌ها و تخصص افراد به درستی مد نظر قرار بگیرد قطعا فردی انتخاب خواهد شد که می‌تواند مفید باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت
  • چالش‌های سیاست خارجی در ۱۴۰۳؛ ایران با کدام پرونده‌های مهم روبروست؟
  • برگزاری اعتراضات ضد اسرائیلی در برلین
  • طنین زنگ اقتدار در مدارس سمنان
  • مجلس به موضوع قطعی برق چاه‌های کشاورزی ورود کند
  • نفت خط مقدم رشد اقتصادی
  • ابعاد ژئوپلیتیکی جنگ غزه
  • ایران؛ بازدارندگی منطقی/کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟! /جنگ روانی اسرائیل
  • کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟! /ایران؛ بازدارندگی منطقی/جنگ روانی اسرائیل
  • فیلم| طنین نوای هزار دف در کردستان