Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@18:27:20 GMT

بازداشت جوان 23 ساله ای در فریب شیطانی دختر گیلانی

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۹۱۴۵

بازداشت جوان 23 ساله ای در فریب شیطانی دختر گیلانی

به گزارش رکنا: سرهنگ امیر‌حسین نقی‌مهر جانشین پلیس فتا استان گیلان در تشریح این خبر اعلام کرد: در پی شکایت دختر جوان لنگرودی مبنی براینکه فردی با ترفند دوستی در اینستاگراماقدام به سوء استفاده از کارت بانکی او کرده است پرونده به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شاکیه در اظهارات خود بیان داشت که مدتی پیش با فردی در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام آشنا شده و وی با ترفند ازدواج اعتماد او را جلب کرده و پس آن وی کارت بانکی خود را به همراه رمز در اختیار او قرار داده است ؛ولی به علت اختلاف نظر و عدم موافقت خانواده، موضوع ازدواج منتفی شده و از آن پس تراکنش های مشکوت بانکی در حساب وی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دختر جوان قربانی دوستی اینستاگرامی شد

سرهنگ نقی‌مهر گفت: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و مهندسی موفق شدند متهم 23 ساله را در لنگرود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به این پلیس احضار کنند.

وی افزود: متهم پس از حضور در پلیس فتا با توجه به ادله و مستندات پرونده لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی خود اقرار کرد؛ لذا پرونده به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

این مقام مسئول یادآور شد: همانطور که در فضای حقیقی به افراد ناشناس اعتماد نمی‌کنیم در فضای مجازی نیز نباید به هرکسی اعتماد کرد و نباید به هیچ عنوان اطلاعات شخصی و بانکی خود را در اختیار افراد ناشناس قرار دهیم.

جانشین پلیس فتا گیلان از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت سایبری اطلاع رسانی کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اینستاگرام اخبار حوادث شناسایی و دستگیر دختر جوان سوء استفاده حوادث گیلان کارت بانکی اخبار مازندران سهام عدالت قیمت خودرو کرونا محسن فخری زاده شهید ترور عکس فیلم قیمت پدر هسته ای ایران شهید فخری زاده ویدئو ترور محسن فخری زاده پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر جوان قربانی آدم‌ربایی ساختگی | نقشه خواستگار فریبکار برای دختر پولدار

همشهری آنلاین - حوادث: چند ماه قبل دختری به نام نازنین در اینستاگرام با پسری به نام محمد آشنا شد. ارتباط آنها ادامه داشت تا اینکه محمد از او خواستگاری کرد اما نازنین وقتی موضوع را با خانواده اش در میان گذاشت با مخالفت شدید آنها روبه‌رو شد. پدر و مادر نازنین معتقد بودند که دخترشان کم سن و سال است و نباید به خواستگار اینترنتی خود اعتماد کند.

نازنین که به شدت دلباخته خواستگارش شده بود برای رسیدن به او نقشه عجیبی کشید. نقشه‌ای که پای او را به دادسرای جنایی تهران باز کرد.

گزارش آدم ربایی

چند روز قبل والدین نازنین قدم در اداره پلیس گذاشتند و خبر از ربوده شدن دخترشان دادند. پدر نازنین گفت: دخترم آخرین بار برای رفتن به کلاس زبان از خانه بیرون رفت اما دیگر برنگشت. هرچه با موبایلش تماس گرفتیم خاموش بود تا اینکه فرد ناشناسی به من زنگ زد و گفت دخترم را گروگان گرفته است. وی می گفت که او در یک اتاقک متروکه واقع در حاشیه تهران زندانی کرده اند و در ازای آزادی وی دو میلیاردتومان می‌خواهند و در غیراینصورت جان دخترم را می گیرند. فرد آدم ربا حتی ما را تهدید کرد که اگر پلیس را در جریان قرار دهیم، دخترم را نخواهیم دید.

یک هفته بعد

تحقیقات ماموران پلیس آگاهی تهران زیر نظر قاضی عظیم سهرابی بازپرس دادسرای جنایی تهران برای شناسایی آدم‌ربایان و آزادی دختر ربوده شده ادامه داشت تا اینکه ۷ روز بعد دختر جوان به خانه برگشت. او که فریب خواستگار اینترنتی خود را خورده بود گفت: وقتی خانواده ام با ازدواج من و محمد مخالفت کردند، کینه عجیبی از آنها به دل گرفتم. محمد گفت تمام طلا و جواهرات مادرت، سکه و دلارهای پدرت را سرقت کن تا زندگیمان را با هم شروع کنیم. او آنقدر در گوشم خواند که اغفال شدم و تصمیم به سرقت اموال گرفتم.

وی ادامه داد: پس از فرار از خانه، نزد محمد رفتم. او خانه ای در اطراف تهران برای یک هفته اجاره کرده بود. می گفت طلا و دلارها را می فروشیم تا با هم به ترکیه برویم و در آنجا زندگی کنیم. اما مدعی شد برای شروع زندگی پول کم داریم و باید از خانواده ام پول بگیریم. قرار شد به دروغ نزد خانواده ام ادعا کنیم که مرا ربوده اند اما فکرش را نمی کردیم خانواده ام، ‌پلیس را در جریان قرار بدهند. این پایان ماجرا نبود چون پس از یک هفته متوجه شدم محمد مرا فریب داده است. او به بهانه خرید بلیت ترکیه از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت. آنجا بود که متوجه شدم همه اینها نقشه بوده تا اموال خانواده‌ام را به جیب بزند.

ماموران در گام بعدی، تحقیقات برای دستگیری محمد را ادامه داده و موفق شدند او را دستگیر کنند. وی در بازجویی‌ها گفت: وقتی متوجه شدم وضع مالی خانواده نازنین خوب است، وسوسه شدم تا از آنها سرقت و اخاذی کنم. نقشه سرقتم گرفت اما اخاذی ام نه. بعد از ترسم، ‌تصمیم به فرار گرفتم و نازنین را قال گذاشتم اما در نهایت دستگیر شدم.

تحقیقات از این متهم دستگیر شده ادامه دارد، این درحالیست که بخشی از طلاهای مسروقه در خانه پسرفریبکار کشف شده است.

کد خبر 844389 برچسب‌ها سارق - سرقت کلاهبرداری - قمار - شرط‌بندی قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • اطلاعیه پلیس: فوت دختر جوان در ساختمان وزرا کذب است
  • پلیس: فوت یک دختر در ساختمان وزرا کذب است
  • پلیس: مرگ یک دختر در ساختمان وزرا بخاطر بی حجابی کذب است/ یک متهم از قرصِ نامعلوم استفاده کرد و فوت شد!
  • تکذیب خبر مرگ دختر جوان در وزرا / پشت پرده خبر مرگ دختری در طرح نور چه بود؟
  • دختر جوان قربانی آدم‌ربایی ساختگی | نقشه خواستگار فریبکار برای دختر پولدار
  • این دختران ایرانی برای زیبا شدن خود را می سوزانند
  • ربودن دختر نوجوان از سوی خواستگار شرور
  • ربودن دختر ۱۷ ساله به دست اراذل و اوباش محل | پای خواستگار شرور در میان بود
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در این شهر
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!