Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:18:50 GMT

حرکت کاروان خودرویی پاسداشت شهید فخری‌زاده در کرج

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۹۱۵۰

حرکت کاروان خودرویی پاسداشت شهید فخری‌زاده در کرج

مجید زنجانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به‌منظور ادای احترام به مقام شهید هسته‌ای و دفاعی کشور، محسن فخری‌زاده کاروان خودرویی و موتوری بزرگداشت سومین روز تدفین دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور، در روز چهارشنبه در کرج برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: کاروان خودرویی عاشقان و رهروان شهید فخری‌زاده فردا چهارشنبه ۱۱ آذر ماه جاری از ساعت ۱۴ و ۳۰ از میدان سپاه کانون فرهنگی شهید سبحانی به سمت میدان شهدای کرج حرکت می‌کند و مسیرهای بعدی به سمت خیابان شهید بهشتی، میان جاده، باغستان، بلوار مؤذن، دانشگاه آزاد اسلامی کرج است و در بلوار انرژی اتمی در حوزه معاونت شهید کیانپور به خاتمه خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) کرج تصریح کرد: در آن فضا یادمانی آماده‌سازی شده است که با اهدای دست گل به روح این شهید والامقام و دیگر شهدای هسته‌ای کشور ادای احترام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مراسم با حضور همه اقشار جامعه خودرویی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: از همشهریان می‌خواهیم با خودروهای خود در این مراسم شرکت کنند تا این جمع و حرکت ما بیعت مجددی با آرمان‌های انقلاب و امام انقلاب و نشانگر این باشد که همواره ادامه‌دهنده راه شهیدان هستیم.

زنجانی متذکر شد: مراسم بزرگداشت شهید فخری‌زاده مردمی است و اقشار مختلف مردم و هیئات مذهبی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حضور فعالی در آن خواهند داشت.

کد خبر 5085245

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان کرج سپاه البرز شهدای هسته ای ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه ترور دانشمندان هسته ای آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان عکس استانها تعطیلی ادارات فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداشت زبان فارسی، پاسداشت هویت ملی و فرهنگی ایرانیان + فیلم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، صیانت از زبان و ادبیات فارسی به عنوان میراث فرهنگی و هویت ملی ایرانیان، ضمن اهمیت حفظ و پاسداشت، نیازمند نظارت، کنترل و بکارگیری صحیح است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • پاسداشت زبان فارسی، پاسداشت هویت ملی و فرهنگی ایرانیان + فیلم
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • وقتی زلزله می‌شود در اعماق زمین چه خبر است؟