Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

علی ربیعی، سخنگوی دولت پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری با خبرنگاران که به صورت مجازی و ویدئو کنفرانس برگزار شد با اشاره به ترور شهید محسن فخری‌زاده، گفت: دانش هسته‌ای ما ترور شدنی و برگشت پذیر نیست. مردم ما پس از این اتفاق هوشمندتر و متحدتر برای حفظ منافع ملی شدند.

ربیعی افزود: این ترور با برنامه‌ریزی قبلی برای رسیدن به چند هدف از جمله ناامید کردن در پیروزی برای به عقب راندن فشار حداکثری، ایجاد سردرگرمی در استراژی ایران، برهم زدن امنیت منطقه، انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تروریست ها موتور پیشرفت های ایران را نمی توانند متوقف کنند. آنها سعی در جبران ضعف خود دارند. آنها می کوشند با بزرگنمایی اقدام حقارت آمیزشان، به ذهن و اراده ما رخنه کنند.

سخنگوی دولت گفت: در مورد این ترور، سازمان‌های جاسوسی زیر پوشش ما قرار داشتند و محل وقوع ترور پیش بینی شده بود و کمی با دقت و رعایت پروتکل‌های امنیتی، می‌توانستیم این جنایت را ناکام بگذاریم. دستگاه‌های امنیتی برای عدم تکرار وقوع این اتفاقات تمام تلاش خود را بکار می‌گیرند.

ادامه دارد....

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علی ربیعی سخنگوی دولت شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور پیش‌بینی می‌شود

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری از وزارت نیرو، محمدرضا کاویان‌پور از فعال‌شدن سامانه بارشی جدید در برخی نقاط کشور خبر داد و گفت: این سامانه بارشی از امروز (یکشنبه) فعال می‌شود و اوج بارندگی‌ها در روز چهارشنبه هفته جاری پیش‌بینی شده است.

وی بیان‌داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، در برخی از نواحی استان‌های سمنان، گلستان، اصفهان و فارس ۵۰ تا ۷۰ میلی‌متر بارندگی رخ خواهد داد.

رییس موسسه تحقیقات آب ادامه‌داد: همچنین در مدت ۴۸ ساعت، بین ۴۰ تا ۶۰ میلی‌متر بارندگی را در استان‌های تهران، البرز، مرکزی، همدان، قم و نیز چهارمحال‌وبختیاری شاهد خواهیم بود.

کاویان‌پور اضافه‌کرد: پیش‌بینی می‌شود از بعدازظهر روز دوشنبه هفته جاری، در مدت ۳۶ ساعت در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی بین ۳۰ تا ۶۰ میلی‌متر بارندگی به ثبت برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جراحی زیبایی کامران نجف‌زاده؛ از عمل بینی تا کاشت مو!
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • ۶۳ درصد حجم مخازن سد‌های کشور پر شد
  • وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور پیش‌بینی می‌شود
  • هشدار قرمز؛ پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور
  • کارنامه سفر نخست‌وزیر عراق به آمریکا؛ موفق یا ناکام؟
  • شاخص های ۳ سال اول دولت رئیسی عقب تر از ۳ سال اول دولت روحانی است /سندچشم انداز ۲۰ ساله ایران ناکام بود