Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@22:33:30 GMT

«پینوکیو» کریسمس اکران می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۹۱۷۱

آفتاب‌‌نیوز :

متئو گارونه فیلمساز ایتالیایی در جشنواره برلین امسال نسخه سینمایی جدید از فیلم «پینوکیو» را رونمایی کرد که روبرتو بنینی بازیگر و کارگردان ایتالیایی در آن در نقش پدر ژپتو را بازی کرده است.

کمپانی «Roadside Attractions» توزیع فیلم «پینوکیو» را در آمریکا بر عهده دارد و امیدوار است این فیلم را در دو هزار سالن سینما اکران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که بخشی از سینماهای آمریکا اخیرا و با افزایش موارد ابتلا به ویروس کووید۱۹ مجددا تعطیل شده اند و سینماهای لس آنجلس و نیویورک نیز هنوز بازگشایی نشده اند.

«روبرتو بنینی» بازیگر و کارگردان ایتالیایی برنده اسکار پیش از این در سال ۲۰۰۲ فیلمی درباره «پینوکیو» ساخته بود که با بازخوردهای متفاوتی از سوی منتقدان مواجه شد و «گیرمو دل تورو» کارگردان مکزیکی هم در تدارک ساخت نسخه ای جدید از انیمیشن «پینوکیو» است و «کیت بلانشت»، «تیم بلیک» و «گرگوی مارن» تاکنون به این پروژه پیوسته اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پینوکیو کریسمس سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره جالب بهروز شعیبی وقتی که یک طلبه بود!

آفتاب‌‌نیوز :

بهروز شعیبی اولین بار در طلا و مس بود که با گریم یک طلبه ساده به میدان آمد و با همین شکل و قیافه سیدرضا به مردم معرفی شد؛ ریش بلند، عینک و مو‌هایی که به نسبت بلندتر از حد یک روحانی معمولی است و تا حدی پیشانی اش را می‌پوشاند.

شعیبی در فیلم‌های مختلف، نقش‌های مختلفی را از جمله کارگردان، بازیگر، دستیار کارگردان و برنامه ریز داشته است.

او برای کارگردانی فیلم دهلیز برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در بخش نگاه نو (مسابقه فیلم‌های اول) شد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • احتمال ارائه نسخه تازه‌ای از مست عشق برای اکران
  • رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد
  • دیدار قلعه نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه (+عکس)
  • دیدار قلعه‌نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه
  • چهره جالب بهروز شعیبی وقتی که یک طلبه بود!
  • روبرتو باجو: کنان ییلدیز را خیلی دوست دارم؛ فوتبال در سال‌های اخیر کاملا متفاوت شده
  • فوتبال از دریچه فان؛ تلاش های مکرر آرسنال برای قهرمانی در لیگ برتر
  • گل روبرتو پریرا به آاس رم روی اشتباه دین هویسن (اودینزه 1-0 آاس رم)
  • «پینوکیو» در تالار هنر خوانش می‌شود
  • حذف شهسواری با شکست برابر حریف ایتالیایی