Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@09:21:59 GMT

پیام تسلیت محسن رضایی به حاج منصور ارضی

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۹۱۹۰

پیام تسلیت محسن رضایی به حاج منصور ارضی

محسن رضایی در پیامی درگذشت امیر سرتیپ حاج محمود ارضی از جانبازان دفاع مقدس و اخوی حاج منصور ارضی را تسلیت گفت.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی در پیامی درگذشت امیر سرتیپ حاج محمود ارضی از جانبازان دفاع مقدس و اخوی حاج منصور ارضی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انّا لله و انّا الیه راجعون

جناب آقای حاج منصور ارضی

درگذشت اخوی مکرم، خادم الحسین (ع)، امیر سرتیپ حاج محمود ارضی را تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امید است خداوند متعال، آن جانباز فداکار را در سایهء عنایتِ حضرت سیدالشهداء (ع)، مأوا داده، به جنابعالی و عموم بازماندگان، صبر و اجر، کرامت فرماید.

محسن رضایی
۱۱ آذر ۱۳۹۹

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محسن رضایی حاج منصور ارضی حاج منصور ارضی محسن رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، سردار غیاثی در این پیام آورده است، درگذشت استاد علی اصغر دهقان یکی از بنیانگذاران و اساتید جودو در خراسان رضوی، ضایعه‌ای سنگین و غیر قابل جبران برای جامعه ورزش این استان است، بدون تردید خدمات ارزنده و نام نیک ایشان مانند نگینی درخشان بر تارک ورزش خراسان رضوی خواهد درخشید.

در ادامه این پیام فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام آمده است: در مقاطعی همکاری‌ها و تلاش‌های این استاد توانمند با معاونت تربیت بدنی سپاه استان خراسان رضوی به منظور ارتقاء سطح آمادگی‌های دفاعی پاسداران موثر بوده و حتی می‌توان اذعان کرد رشته جودو در خراسان رضوی با تمام افتخاراتش مدیون زحمات این استاد عالیقدر است.

وی در بخش پایانی پیام خود این چنین آورده است، اینجانب وظیفه خود می‌دانم این مصیبت را به جامعه بزرگ ورزش استان و جودو کشور و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض کنم و برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال آمرزش و غفران الهی و برای همه بازماندگان و علاقه‌مندان به راه و منش آن مرحوم صبر مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • این چهره نظامی، فقط ۲۵ روز فرمانده کل سپاه بود /محسن رضایی رکورد زد /اساسنامه سپاه پاسداران به امضای کدام چهره شاخص سیاسی رسید؟
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب برای درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
  • تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
  • تصاویری از سعید جلیلی، محسن رضایی و وزیر رئیسی در مراسم ترحیم معاون اول احمدی نژاد /لاریجانی هم آمد
  • پیام تسلیت رئیس دانشگاه چمران اهواز