Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-29@05:38:29 GMT

دستگیری قاتل زن ۲۳ ساله در تربت‌جام

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۹۲۱۳

دستگیری قاتل زن ۲۳ ساله در تربت‌جام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ قهستانی فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت: چهارم مهرماه امسال خبری مبنی بر رویت جسد فردی ناشناس در محور تربت جام به صالح‌آباد به پلیس گزارش شد. بررسی‌های میدانی مشخص کرد جسد مربوط به یک زن است و جانوران وحشی آن را دریده و متلاشی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنازه که در شانه خاکی جاده رها شده و قابل شناسایی نبود، به دستور مقام قضایی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام ادامه داد: در همین هنگام شخصی به پلیس آگاهی مراجعه و اعلام می‌کند خواهرش از ۲۶ شهریور از منزل خارج شده و برنگشته است. پس از مطابقت مدارک هویت متوفی شناسایی شد و در تحقیقات تخصصی از سوی کارآگاهان، متهم که مرد ۲۷ ساله است به جنایت خود اعتراف کرد و به دستور بازپرس برای بازسازی صحنه وقوع جرم به محل حادثه اعزام شد. متهم به وارد آوردن ضربات چاقو به گردن زن جوان و رها کردن او زیر پل حاشیه جاده اعتراف کرد.

کد خبر 569270 برچسب‌ها استان خراسان رضوی حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان خراسان رضوی حوادث ایران تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی کوهدشت از دستگیری قاتل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امانی امروز نهم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم در یکی از روستاهای اطراف کوهدشت، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی قاتل فراری را در اطراف این شهرستان شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کوهدشت با اشاره اینکه قاتل در تحقیقات پلیس علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرد، اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

امانی با بیان اینکه مردم همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان کرد: پلیس به‌طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت شهروندان و برخورد با مجرمان و هنجارشکنان از هیچ‌گونه تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • دستگیری قاتل فراری در کوهدشت
  • دستگیری قاتل در کوهدشت
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • صدور حکم قصاص برای قاتل مهران سماک!
  • شناسایی و دستگیری سارق کارت‌های عابر بانکی در نیشابور
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • شناسایی و دستگیری سارق کابل‌های برق در شهر مشهد