Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوراحمد با بیان اینکه شبکه آبیاری دشت های عباس، عین خوش و فکه یکی از طرح های کم نظیر کشور است، گفت: این طرح هم اکنون به سرانجام رسیده است و آماده بهره برداری کشاورزان و شرکت های تعاونی منطقه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، جلسه توجیهی و هماهنگی اجرایی کردن تحویل آب حجمی به شرکت‌های تعاونی آب بران،  با حضور « علی پوراحمد» مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام، معاون حفاظت و بهره برداری، مدیران منابع آب شهرستان  دهلران، جهاد کشاورزی و مدیران عامل شرکت‌های تعاونی آب بران ( تولید )شبکه‌های آبیاری عین خوش و فکه در سالن جلسات جهاد کشاورزی واقع در دشت عباس برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام  در این  نشست، اظهار کرد: شبکه آبیاری دشت های عباس، عین خوش و فکه یکی از طرح های کم نظیر کشور است که با دستور مقام معظم رهبری در قالب طرح ۵۵۰ هزار هکتاری ایلام - خوزستان اجرا و خوشبختانه به سرانجام  رسیده است.

 

 پوراحمد تصریح کرد: حراست، حفاظت و بهره برداری از این طرح گسترده و عظیم از اهمیت به سزایی برخوردار است و لازم است که همه ذینفعان، بهره‌برداران و ذی مدخلان از جمله سازمان جهاد کشاورزی و تشکل های آب بران با شرکت آب منطقه‌ای همکاری کنند.

 

وی یادآور شد: شرکت آب منطقه ای در چارچوب قوانین و بخشنامه های  بالادستی هرگونه همکاری و مساعدت در جهت پا گرفتن تعاونی ها و افزایش تولید را به عمل خواهد آورد.

 

گفتنی است مدیران عامل تعاونی ها در این نشست صمیمانه با مدیرعامل آب منظقه ای ایلام، مشکلات  پیش رو و پیشنهادات خود را بیان کردند.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: دشت عباس آب منطقه ای ایلام شرکت آب منطقه ای عین خوش و فکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اتحادیه جهانی تعاون (ICA) سالانه گزارشی را تحت عنوان «پایش جهانی تعاون» و با هدف معرفی ۳۰۰ تعاونی برتر در جهان منتشر می‌کند و این گزارش در قالب کتاب کاوشی در اقتصاد تعاون ترجمه و منتشر شده است.

در این کتاب اطلاعات جامعی بر اساس گردش مالی ۳۰۰ تعاونی برتر جهان، ۲۴۰۹.۴۱ میلیارد دلار برآورد شده است. در این رتبه‌بندی ۳۰۰ تعاونی برتر بر اساس گردش مالی، مجموعاً ۲۴۰۹.۴۱ میلیارد دلار را برای سال ۲۰۲۱ نشان می‌دهد که اکثر شرکت‌های فعال در بخش کشاورزی (۱۰۵ شرکت) و بخش بیمه (۹۶ شرکت) و پس از آن تجارت عمده و خرده‌فروشی (۵۷ شرکت) قرار دارند.

۵ تعاونی برتر بر اساس گردش مالی

تعاونی بانکداری «گروپ کردیت اگریکول» با گردش مالی ۱۱۷.۰۱ میلیارد دلار از کشور فرانسه تعاونی مصرف «REWE» با گردش مالی ۸۲.۰۳ میلیارد دلار از کشور آلمان تعاونی بانکداری«BPCE» با گردش مالی ۶۴.۰۶ میلیارد دلار از کشور فرانسه تعاونی کشاورزی «نونک هیوپ» با گردش مالی ۶۱.۱۷ میلیارد دلار از کشور کره جنوبی تعاونی مصرف «Leclerc» با گردش مالی ۶۰.۵۶ میلیارد دلار از کشور فرانسه

همان طور که ملاحظه می‌شود پر درآمدترین تعاونی‌های دنیا از حوزه بانکداری، مصرف و کشاورزی هستند.

همچنین در این کتاب، می‌توان به دسته بندی جغرافیایی این تعاونی‌های اشاره داشت به طوری که ۱۶۶ عدد از این تعاونی‌ها در منطقه اروپا، ۹۴ عدد از این تعاونی‌ها در منطقه آمریکا و ۴۰ عدد از این تعاونی‌ها در منطقه آسیا و اقیانوسیه قرار دارند. ضمناً در بررسی ۵ ساله این گزارش می‌توان به روند افزایش گردش مالی تعاونی‌های جهان به شکل زیر رسید:

کد خبر 6086736

دیگر خبرها

  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • آب شرب مناطق سیل‌زده نیکشهر، زرآباد و کنارک وصل شد
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و تولید
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و جهش تولید
  • بهره‌برداری از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور
  • تقویت زیرساخت های کشاورزی در حوزه جنوب ایلام یک ضرورت است
  • بهره‌برداری مجدد از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور
  • عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور در مدار بهره‌برداری قرار گرفت