Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز اعلام کرد: به‌منظور نظارت بر عرضه سوخت، 904 نازل فعال در جایگاه‌های عرضه سوخت استان البرز پایش شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز، فهیمه سادات قلندرزاده با اشاره به اینکه این کار برای حفظ و صیانت از حقوق شهروندی و با همکاری اداره استاندارد استان انجام شده است، گفت: هر 6 ماه یک بار همه 72 جایگاه عرضه سوخت مایع با همکاری اداره کل استاندارد استان البرز پایش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: 735 نازل بنزین معمولی، 46 نازل بنزین سوپر و 123 نازل نفت‌گاز بعد از بررسی و تائید صحت عملکرد، گواهینامه استاندارد دریافت می‌کنند و برچسب سلامت و صلاحیت کمّی استاندارد روی آنها نصب می‌شود.
سرپرست روابط عمومی شرکت پخش منطقه البرز تاکید کرد: افزون بر این، همه نازل‌های جایگاه‌های استان البرز به‌صورت ماهانه توسط همکاران کنترل کمّی واحد خدمات مهندسی پایش و اندازه‌گیری می‌شود.
قلندرزاده پیش از این از افتتاح دو جایگاه جدید در این استان خبر داده و گفته بود: با راه‌اندازی این دو جایگاه هم‌زمان با هفته دولت، شمار جایگاه‌های عرضه بنزین، گازوئیل و گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در استان البرز به 107 باب رسیده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش ۳۸۲ نمونه سوخت در کشور

مدیرکل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶۰۰۰ دستگاه بی خطرساز در مراکز درمانی و بیمارستانی در سطح کشور مورد پایش قرار گرفت.

به گزارش ایسنا احمد طاهری درباره اقدامات این دفتر در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: با توجه به نقشی که سوخت غیراستاندارد در افزایش آلودگی هوا دارد، بخش مهمی از وظایف ما درخصوص پایش سوخت است که در این راستا ۲۴۹ نمونه نفت گاز، ۱۲۰ نمونه بنزین و ۱۳ نمونه مازوت را بررسی کردیم.

وی ادامه داد: درخصوص وظیفه‌ای که بابت آلایندگی ناشی از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بر عهده داریم هم بازدید و پایش عملکرد ۶۱۶۴ مورد دستگاه‌های بی‌خطرساز مراکز درمانی و بیمارستانی انجام شده همچنین ۱۲۰۵ مورد نیز پایش آلودگی خاک را داشته‌ایم.

مدیرکل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست از همکاری در بررسی گزارش پروژه‌های مشمول ارزیابی از منظر پایش خبر داد و گفت: در این راستا مطالعه بررسی و اعلام نظرات در خصوص ۱۶۰ طرح مشمول ارزیابی اثرات محیط زیستی از منظر ملاحظات پایشی و شرکت در کمیته‌های فنی و ارزیابی مرتبط انجام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، طاهری خاطرنشان کرد: بخش دیگری از کار ما همکاری در اجرای پایش پسماندهای مشمول کنوانسیون بازل بود که بررسی کمی نتایج آنالیزهای پسماندهای مشمول این کنوانسیون جهت صادرات و کنترل انتقالات به تعداد ۱۹۰ محموله صورت گرفت.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امحا۳۰۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در مشهد
  • طرح عیدانه استاندارد؛ ارزیابی بیش از ۴ هزار مرکز خدماتی کشور
  • نظارت تعزیرات بر جایگاه‌های سوخت در قزوین تشدید می‌شود
  • نظارت بر پمپ بنزین ها و جایگاه‌های سی ان جی در البرز
  • انجام بیش از ۶ هزار بازرسی واحدهای تولیدی در سال گذشته
  • پایش ۳۸۲ نمونه سوخت در کشور
  • بازرسی از هزار و ۱۰۰ زمین بازی و تجهیزات تفریحی در البرز
  • فعالیت ۱۵۵ جایگاه سوخت زنجان در ایام نوروز
  • جایگاه عرضه سوخت مشهدی منصوری در منطقه زاهدان به بهره برداری رسید
  • توزیع روزانه ۷۵۰ هزار لیتر بنزین در جایگاه های عرضه دماوند