Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۴۶ شاخص کل با ۸ هزار و ۲۸۷ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۴۷۴ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۹۳۷ واحد افزایش به رقم ۴۱۹ هزار و ۷۳۰ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت یک میلیون و ۴۸ هزار معامله به ارزش ۸۶ میلیارد و ۲۳۱ میلیون ریال انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش بینی وضعیت بورس تهران در ۱۱ آذرماه آشنایی با ۱۰ اصطلاح پرکاربرد بورس در روزهای رونق بازار سرمایه

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، توسعه معادن و فلزات، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین سرمایه گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشت.

فرابورس نیز با ۱۲۳ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار و ۳۸۵ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۵۸۳ هزار و ۶۵۳ معامله انجام داده‌اند که ۴۰ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد، پتروشیمی تندگویان، سهامی ذوب آهن اصفهان، سرمایه گذاری صبا تامین، صنعتی مینو و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین پتروشیمی مارون نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشت.

کد خبر 569318 برچسب‌ها بورس تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۳۵۴۷ واحدی به ۲,۲۰۵,۵۲۹ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ با رشد ۳۵۴۷ واحدی به ۲,۲۰۵,۵۲۹ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۶۰.۵۵ واحدی واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۸۶۷.۳۴۸ میلیارد سهم بود که طی ۲۶,۲۲۸ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۵,۴۵۴.۷۷۳ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۶,۲۴۲,۰۴۰.۳۶۵ میلیارد ریال شد.

کد خبر 744674

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس سبز شد | افزایش ۶ هزار و ۲۳۲ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس +جدول
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • بورس امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بازار سرمایه منفی شد | برای بازگشت دامنه نوسان امروز تصمیم گیری می شود