Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@23:15:43 GMT

کشف لباس عروس شیشه ای در تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۹۳۳۱

کشف لباس عروس شیشه ای در تهران

به گزارش تابناک، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در گفت وگو با ایسنا،در این باره گفت: مدتی پیش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از قصد سوداگران مرگ برای قاچاق مواد مخدر در پوشش لباس عروس به یکی از کشورهای اروپایی با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه بررسی نهایی حاکی از آغشته کردن یک لباس عروس به مخدر مایع شیشه بود، گفت: ماموران در عملیاتی که با هماهنگی مقام قضایی انجام شد این لباس عروس را قبل از ارسال پستی به یکی از کشورهای اروپایی شناسایی و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دو نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: این نوع مواد مخدر که به شکل مایع است از کشور افغانستان وارد کشور شده و قاچاقچیان با آغشته کردن آن به تار و پود لباس آن را قاچاق کرده و پس از طی فرآیندی دوباره آن را از لباس استخراج و استفاده می کنند که ماموران پلیس آن را کشف و ضبط کردند.

به گفته وی تحقیقات تکمیلی در این زمینه از سوی ماموران پلیس در حال انجام است.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده سید محمد علی شهیدی پروتکل الحاقی سرهنگ عبدالوهاب حسنوند لباس عروس شیشه محدودیت های کرونایی محسن فخری زاده سید محمد علی شهیدی پروتکل الحاقی لباس عروس مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلطان کوکائین در تهران دستگیر شد

سردار ایرج کاکاوند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اشاره به شناسایی و دستگیری عامل اصلی تبلیغ و فروش کوکائین در شهر تهران اظهار کرد: بر اساس رصدهای انجام شده در شبکه‌های اجتماعی، پیج اینستاگرامی به آدرس معلوم، که کاربر آن اقدام به فعالیت گسترده مجرمانه در زمینه تبلیغ و فروش کوکائین می‌کرد، مورد شناسایی قرار گرفت.

وی ادامه داد: به لحاظ حساسیت و وسعت اقدامات مجرمانه کاربر موصوف، پس از شناسایی هویت واقعی وی توسط مرکز اطلاعات فضای مجازی این پلیس، مشخص شد وی از اراذل و اوباش تهران بوده و با نام مستعار، در امر تهیه مواد مخدر کوکائین از غرب کشور و توزیع آن در شهر تهران فعالیت می‌کند.

کاکاوند گفت: با اشراف اطلاعاتی کامل بر فعالیت مجرمانه سرکرده فوق، محل سکونت، پاتوق و محل دپوی مواد مخدر مورد اشاره در شرق شهر تهران مورد شناسایی قرار گرفت و پس از هماهنگی با مراجع قضایی و پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه موسوم به «عملیات گاندو» متهم دستگیر و حدود ۲ کیلوگرم کوکائین جاساز شده و ۲ قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۱۲ عدد فشنگ جنگی، از وی کشف و پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قانونی قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در خاتمه با اشاره به رصد شبانه‌روزی اقدامات مجرمان و سودجویان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی توسط افسران متخصص پلیس مبارزه با مواد مخدر، تصریح کرد: برابر ماده ۱۵ قانون جرایم رایانه‌ای و ماده ۷۳۴ قانون مجازات اسلامی، ترویج به مصرف، خرید و فروش و آموزش تولید مواد مخدر در فضای مجازی مصداق بارز جرم است و به افرادی که در فضای مجازی اقدام به اشاعه و ترویج مصرف مواد مخدر می‌کنند هشدار می‌دهیم که پلیس با رصد دقیق و لحظه‌ای فضای مجازی اجازه هیچ گونه فعالیت مجرمانه‌ای را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهد.

منبع: ایران

دیگر خبرها

  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 
  • سلطان کوکائین در تهران دستگیر شد