Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:20:51 GMT

۱۹۵ مورد پرونده تخلف صنفی در استان سمنان تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۹۳۶۷

۱۹۵ مورد پرونده تخلف صنفی در استان سمنان تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل ظهر سه‌شنبه در ششمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان به‌صورت ویدئوکنفرانس ضمن بیان اینکه در راستای اجرای برنامه‌های ابلاغی و اهداف موردنظر ستاد تنظیم بازار، کنترل قیمت و رصد و پایش بازار سراسر استان در دستور کار است، ابراز داشت: بر این اساس طرح‌های نظارتی مختلف شامل درج قیمت، طرح نظارتی لوازم‌خانگی و لوازم‌یدکی و طرح نظارتی حبوبات و خشکبار در سطح استان انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه با حضور بازرسان سازمان صمت استان در طرح‌های نظارتی بالغ‌بر یک هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام‌شده است، افزود: در این طرح‌ها ۱۹۵ مورد تخلف شامل گران‌فروشی، عدم درج قیمت و غیره در استان تشکیل‌شده است.

رئیس سازمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه با توجه به اجرای طرح نظارتی درج قیمت، تمامی واحدهای صنفی و خدماتی موظف به نصب نرخ نامه و درج قیمت کالا هستند، ابراز داشت: در این طرح با واحدهای متخلف برابر قانون نظام صنفی برخورد می‌شود.

تشنه دل وضعیت توزیع گوشت مرغ و تخم‌مرغ در سطح استان را مناسب خواند و بابیان اینکه هیچ‌گونه کمبودی در سطح استان نیست، در ادامه تصریح کرد: گوشت مرغ باقیمت مصوب ۲۰ هزار ۴۰۰ تومان در سطح واحدهای صنفی استان سمنان عرضه می‌شود.

وی بابیان اینکه اولویت واحدهای تولیدی گوشت مرغ و مرغداری‌ها گوشتی و تخم‌گذار باید رفع نیاز گوشت مرغ و تخم‌مرغ در سطح استان باشد، ابراز داشت: معتقدیم در صورت نیاز کامل واحدهای عرضه سپس محصولات مازاد می‌بایست از استان خارج شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در این جلسه گزارشی از وضعیت بازار توسط سازمان صمت و اتاق اصناف ارائه و در خصوص بازار میوه و مرکبات شب عید و ایام پایانی سال توسط سازمان جهاد کشاورزی توضیحاتی بیان شد.

کد خبر 5085267

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان ستاد تنظیم بازار ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه ترور دانشمندان هسته ای آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان عکس استانها تعطیلی ادارات سطح استان استان سمنان گوشت مرغ درج قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف‌ها بود.

وی گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاه‌های ذی‌صلاح قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد