Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان روزنامه اینترنتی رأی الیوم در گزارشی نوشت: امارات پس از امضای قرارداد‌های مختلف تجاری با رژیم صهیونیستی، به خرید تیم‌های فوتبال این رژیم روی آورده است؛ آن هم در حالی که هواداران این تیم‌ها شعار‌های مرگ بر عرب سرمی دهند و به پیامبر اکرم (ص) هتک حرمت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برخی منابع ویژه پایگاه اسرائیلی «آی ۲۴ نیوز» اعلام کردند پس از سلسله معاملات تجاری و اقتصادی بین ابوظبی و تل آویو در پی اعلام عادی سازی روابط بین دو طرف، تاجر اماراتی با شراکت تاجر عرب از شهر سخنین در الجلیل الاسفل در به اصطلاح منطقه سبز، در حال رسیدن به توافقی برای خرید تیم فوتبال اسرائیلی «هاپوئل تل آویو» هستند.

به گفته این منابع، عمر ابو ریا تاجر عربی فلسطینی طی روز‌های اخیر برای نهایی کردن این قرارداد، با طرف‌های اسرائیلی در ارتباط بوده است. گفته می‌شود عمر ابو ریا و شیخ اسامه صاحب شرکت املاکی امارات در آستانه نهایی کردن قرارداد هستند. این منابع افزودند پیش بینی می‌شود در وهله نخست، مبلغی به ارزش ۲۵ میلیون دلار برای خرید این تیم پرداخت شود. تیم «هاپوئل تل آویو» یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های لیگ اسرائیل محسوب می‌شود که در بسیاری از رقابت‌های اروپا شرکت کرده است. 

نکته قابل توجه این است که تیم «ابناء سخنین» تنها تیم عربی است که در لیگ این رژیم بازی می‌کند و قطر چند سال پیش برای احداث «استادیوم الدوحه» در این شهر کمک کرد، زیرا این تیم که با کمبود بودجه مواجه بود، ورزشگاهی برای میزبانی دیگر تیم‌های لیگ در اختیار نداشت.

از سوی دیگر، از نتایج «صلح تاریخی» (!) اسرائیل و امارات، شبکه تلویزیونی «آی ۲۴ نیوز» اسرائیل که شهر یافا مقر آن است، به نقل از برخی منابع امارات عربی متحده اعلام کرد برخی تاجران اماراتی به دنبال سرمایه گذاری در تیم «بیتار القدس» هستند که در لیگ رژیم اشغالگر بازی می‌کند و به مواضع راستگرا و بسیار افراط گرای هواداران خود معروف و از حمایت گسترده مقامات این رژیم وابسته به حزب راستگرا و حزب راستگرای افراط گرا برخوردار است.

هواداران یهودی این تیم در هر بازی شعار «مرگ بر عرب» و شعار‌های غیر اخلاقی و غیر دینی علیه پیامبر اکرم (ص) سرمی دهند. از سوی دیگر، بیشتر تیم‌های فوتبال لیگ اسرائیل از پذیرفتن بازیکنان عرب سرباز می‌زنند و تیمی مانند تیم «بیتار اورشلیم» یکی از بازیکنان را وادار به عذرخواهی رسمی در روزنامه‌ها و پایگاه‌ها کرد، زیرا «جرأت کرده بود» که بگوید مخالف بازی یکی از بازیکنان عرب یا مسلمان در این تیم نیست.

در همین حال، تیم «اتحاد ابناء سخنین» که نماینده فلسطینیان مناطق ۱۹۴۸، در لیگ اسرائیل محسوب می‌شود و هواداران آن که همگی از عرب‌های شهر‌ها و روستا‌های فلسطینی واقع در منطقه موسوم به خط سبز هستند، در پاسخ به نژادپرستی تیم اسرائیلی در یکی از مسابقات با تیم «بیتار القدس» افزون بر خواندن شعر «موطنی» (وطنم) از ابراهیم طوقان شاعر فلسطینی، در پاسخ به دشنام به پیامبر اکرم (ص)، بیش از دو ساعت شعار «لا اله الا الله، محمد رسول الله» سردادند؛ اما طبعا از رفتار توهین آمیز و دشنام به حضرت موسی (ع) خودداری کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان

رسانه‌های لبنان از هدف قرار گرفتن یک دستگاه خودروی سواری در حمله پهپادی در عمق خاک این کشور خبر دادند که گفته می‌شود رژیم اسرائیل دست به این حمله زده‌ است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،  منابع خبری در لبنان امروز سه شنبه از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در اطراف شهرک عدلون بین صیدا و صور واقع در جنوب لبنان خبر دادند.

شبکه المیادین گزارش داد پیکر یک شهید از داخل خودرویی که هدف  پهپاد رژیم صهیونیستی در مسیر عدلون قرار گرفت، خارج شد.

.

 

این منبع به هویت فردی که در این حمله به شهادت رسیده اشاره ای نکرده است.

حزب الله لبنان تاکنون به این حادثه واکنشی نشان نداده است. با این حال رسانه‌های غیررسمی رژیم اسرائیل  از احتمال عملیات ترور در لبنان خبر می‌دهند.

حزب‌الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کردمقاومت لبنان 2 پایگاه‌ اسرائیل را هدف قرار داد

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بقاع غربی

از سوی دیگر، خبرگزاری رسمی لبنان از سه نوبت حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جبل ابوراشد در ارتفاعات منطقه الجبور در بقاع غربی خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که زیرساخت‌های نظامی حزب الله در منطقه «یارون» در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سالیوان: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند!
  • حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات ایران
  • به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • سازمان ملل هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه رفح را رد کرد
  • از «گردانِ آزار» رژیم صهیونیستی چه می‌دانیم؟
  • اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید
  • رسانه صهیونیستی: اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید
  • اسرائیل؛ اسم رمز سکوت تاریخی اعراب!
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان