Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@01:56:57 GMT

روزی که منصوریان دروازه بان استقلال شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۹۳۷۹

روزی که منصوریان دروازه بان استقلال شد

تابستان سال75ودر فینال جام حذفی باشگاههای کشور اتفاقات جالبی برای استقلال افتاد.

به گزارش ورزش سه ، امروز 10آذر ماه،تولد علیرضا منصوریان است.بازیکنی که اوج فوتبالش در سال74بودو هواداران استقلال خاطرات زیادی از او دارند.


استقلال در جام حذفی فصل 75-74تا فینال رفت و در این مرحله برق شیراز را در خود شیراز 1-3برد تا مهیای برگزاری جشن قهرمانی در تهران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی برگشت هم برای آ بی پوشان چندان سخت نبود و آ نها با دوگل امیر قلعه نویی برنده شدنداما در دقایق پایانی بهزاد غلامپور دروازه بان استقلال اخراج شد تا علیرضا منصوریان در میان هیاهو و تشویق بی امان 40هزار استقلالی حاضر در ورزشگاه آزادی لباس دروازه بانی بپوشد و برای دقایقی دروازه بان استقلال شود.


در این دقایق فقط یک توپ روی دروازه استقلال آ مد اما هجوم عکاسان به سمت دروازه استقلال برای عکس گرفتن از منصوریان در لباس دروازه بانی، صحنه های جذابی را در ورزشگاه ایجاد کرد.منصوریان هم که انگار از این موضوع خوشش آمده بود،بیشتر از جام قهرمانی عکس انداخت و حتی برای توپ جمع کن های ورزشگاه آزادی روز خاطره انگیزی را رقم زد.


استقلال با دو گل قلعه نویی فینال را در تهران هم برد و با منصور پورحیدری قهرمان جام حذفی باشگاههای کشور شد اما آ نچه در ذهن هواداران استقلال ماند،خاطره دروازه بانی او بود که این روزها به عنوان سرمربی تراکتور کار سختی در فوتبال ایران پیش رو دارد.

تراکتور علیرضا منصوریان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور علیرضا منصوریان سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس

به گزارش همشهری آنلاین علیرضا بیرانوند که بعد از بازی مقابل ترکمنستان در دوم فروردین از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شدید شده بود، پس از چند هفته گچ دست خود را باز کرد.

او که روز گذشته اولین تمرین خود بدون دست گچ‌گرفته را در این ماه سپری کرده بود، امروز علاوه بر تمرینات اختصاصی در بخشی از تمرینات دروازه‌بانی در ورزشگاه کاظمی نیز حاضر بود.

تصویر خندان علیرضا بیرانوند کنار دروازه می‌تواند برای پرسپولیس در کورس قهرمانی امیدبخش باشد.

سرخ‌ها سه روز دیگر در چارچوب جام حذفی باید در اراک به مصاف آلومینیوم بروند و باید دید وضعیت بیرانوند برای این مسابقه چگونه خواهد بود.

کد خبر 846787 برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند

دیگر خبرها

  • شهربانو منصوریان نشان طلا کسب کرد
  • شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • شهربانو منصوریان در 39 سالگی طلایی شد
  • فراجا شکایت از دروازه‌بان استقلال را تکذیب کرد
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال / یگان‌ویژه شکایت کرده است
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال