Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید مطهری  درباره پیروزی  پرسپولیس  مقابل شهرخودرو، عملکرد آرمان رمضانی در این دیدار، هر ۴ روز یکبار بازی کردن سرخپوشان و ... صحبت‌هایی انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید

ابتدا در خصوص بازی با شهرخودرو صحبت کنید، پرسپولیس توانست نمایش برتری را ارائه بدهد.

حمید مطهری: واقعا باید به بازیکنانمان خسته نباشید بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقایل شهر خودرو چندین موقعیت خوب گلزنی ایجاد کردیم، همانطور که مقابل صنعت نفت، سایپا و نفت مسجدسلیمان موقعیت ایجاد کردیم که البته در آن بازی‌ها توپ‌های ما گل نشد. تا زمانی‌که روی دروازه حریف موقعیت ایجاد می‌کنیم نگرانی نداریم حتی اگر توپ‌ها گل نشود. خوشبختانه فوتبالی روان را بازی می‌کنیم و نتیجه هم می‌گیریم.

در این بازی هافبک‌های دفاعی پرسپولیس گلزنی کردند.

حمید مطهری: در تیم ما تمام بازیکنان شرح وظایفی دارند. سرلک و نوراللهی به عنوان دو هافبک دفاعی ما مدام بین باکس خودمان و حریف در رفت و آمد هستند. این دو بازیکن توانایی شوت زنی و گلزنی دارند و ما از آنها می‌خواهیم موقع حمله به خط حمله اضافه شوند. همانطور که همه در دفاع کردن وظایفی دارند و دفاع تیمی انجام می‌دهیم، در حمله کردن هم هرکسی وظیفه‌ای دارد. درکل ما دست همه بازیکنان را برای گلزنی باز گذاشتیم.

پرسپولیس مدتهاست که در جریان بازی گلی نخورده، این مسئله آیا روی تیم استرس ایجاد نمی‌کند؟

مربی پرسپولیس : خیر، هیچ موقع دنبال آمار و ارقام نیستیم که بخواهیم استرس بگیریم. ما به صورت تیمی دفاع می‌کنیم و برای گل نخوردن به کسی استرس وارد نمی‌کنیم.

آرمان رمضانی در این بازی ۲ موقعیت خوب گلزنی را از دست داد. مدتی هم هست که از او انتقادهای فراوانی می‌شود.

حمید مطهری: رمضانی نباید به این چیزها توجه کند. البته که دو موقعیت خوب را از دست داد، اما در جریان بازی بسیار مثمرثمر بود. این اتفاقات و حرف‌ها نباید روی روح و روان رمضانی اثر بگذارد. رمضانی باید بیشتر تلاش کند و ما هم باید بیشتر با او کار کنیم. هیچ فشاری روی رمضانی نیست و او باید تمرکزش را حفظ کند.

مهدی مهدی‌خانی چه زمانی در شرایط صددرصد بازی قرار می‌گیرد؟

مهدی‌خانی از نظر بدنی باید شرایط بهتری را داشته باشد. ما حتی برای او تمرینات اختصاصی بدنسازی گذاشتیم تا به شرایط نرمال برسیم.

در دوبازی گذشته، پرسپولیس بازی بدون امیری و پهلوان را تمرین کرده.

ما این دوبازیکن را برای فینال لیگ قهرمانان آسیا در اختیار نداریم پس باید بازیکنان دیگر در ترکیب اصلی قرار بگیرند تا کاملاً با تیم هماهنگ شوند. امیری و پهلوان بیشتر با تیم هماهنگ بودند به خاطر همین باید جانشینان آنها در ترکیب که بازیکنان خوبی هستند بیشتر هماهنگ شوند.

پرسپولیس هر ۴ روز یکبار در لیگ به میدان می‌رود، این مسئله خوب است؟

ما برای فینال باید در شرایط صددرصد مسابقه باشیم؛ پس این ۴ روز یکبار بازی کردن کار خوبی است. البته ما باید حواسمان باشد که مخصوصاً در سفرها دچار مشکل نشویم و مصدومیت و خدای نکرده کرونا سراغ ما نیاید.

در یکی - دو روز گذشته باشگاه پرسپولیس مطالبات فصل پیش بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کرد، در این خصوص چه صحبتی دارید؟

باید از سمیعی و شکوری تشکر ویژه‌ای داشته باشم که در این مدت بی‌وقفه تلاش کردند. سمیعی در این مدت به جای اینکه دنبال مصاحبه و کسب شهرت باشد، دنبال کار بوده و همین تفاوت اصلی او با بقیه مدیران است. شاید اگر مدیر دیگری بود می‌گفت بدهی مدیر قبلی به او ارتباطی ندارد، اما سمیعی مطالبات همه را پرداخت کرد. از وی و شکوری تشکر می‌کنم که با پرداخت مطالبات کاری کردند که بچه‌ها با آرامش باشند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حمید مطهری پرسپولیس پرسپولیس مربی پرسپولیس مهدی مهدی خانی فینال لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس پرسپولیس مربی پرسپولیس حمید مطهری لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا حمید مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور انتخاب کرد: حمید مطهری در تبریز

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری که طی یک سال اخیر در کنار امیر قلعه‌نویی به‌عنوان مربی حضور داشته و پیشتر هم با یحیی گل‌محمدی، مجید جلالی و ... کار کرده بود، حالا در قامت مربی و مسؤول فنی از سوی باشگاه تراکتور انتخاب شده است.

باشگاه تراکتور قصد داشت یحیی گل‌محمدی را به‌عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کند که فعلا شرایط او فراهم نشده تا تصمیم بگیرد حمید مطهری که سابقه کار با یحیی را در پرسپولیس داشته، به‌عنوان مسؤول فنی و مربی تا پایان فصل جاری انتخاب کند.

حمید مطهری که پس از مدت‌ها فعالیت در کنار یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت به‌عنوان سرمربی کارش را ادامه بدهد و هدایت نساجی مازندران را در دور رفت لیگ بیست و دوم عهده‌دار شده بود و پس از آن نیز به تیم ملی رفت و در کنار قلعه‌نویی فعالیتش را ادامه داد، اکنون دوباره به عرصه باشگاهی بازگشت.

مطهری پس از تجربه فعالیت به‌عنوان مربی در هشت باشگاه مختلف ازجمله پرسپولیس، شهرخودرو، نساجی، سایپا و .... حالا راهی تراکتور می‌شود و در شرایطی به‌عنوان مسؤول فنی سرخ پوشان تبریزی انتخاب شده که احتمالا قرار است در آینده یحیی گل‌محمدی نیز در راس کادر فنی این تیم قرار بگیرد.

باشگاه تراکتور پس از اینکه در توافقی دو جانبه به پایان همکاری با پاکو خمس رسید، در دیدار اخیرش مقابل نساجی مازندران بدون حضور این سرمربی اسپانیایی به میدان رفت ولی حالا در آستانه مسابقه جام حذفی برابر ذوب‌آهن تصمیم گرفته وضعیت نیمکت خود را مشخص کند.

تراکتور در ادامه رقابت‌های جام حذفی و لیگ برتر حمید مطهری را در کنار خط خواهد داشت تا اینکه شرایط حضور یحیی گل‌محمدی فراهم شود و هدایت سرخ پوشان تبریزی را برعهده بگیرد.

دیگر خبرها

  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • تراکتور انتخاب کرد: حمید مطهری در تبریز
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس
  • آلومینیوم قدردان سوپر سیو‌های گوهری نبود!