Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@08:42:03 GMT

معاون سیاسی استانداری بوشهر منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۹۴۷۳

معاون سیاسی استانداری بوشهر منصوب شد

با حکم وزیر کشور محمدتقی ایرانی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر منصوب شد.

به گزارش برنا؛ به پیشنهاد استاندار بوشهر و با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محمدتقی ایرانی به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشکری استان و بهره گیری از استعداد‌ها و توانمندی نیرو‌های لایق، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا.. العظمی خامنه‌ای "مدظله العالی" در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

ایرانی متولد ۱۳۴۵ در شهر خرم آباد لرستان است و فرمانداری کرج و معاونت سیاسی، امنیتی استاندار خراسان شمالی را در کارنامه دارد.

او دارای دکترای حقوق بین‌الملل از آکادمی علوم جمهوری تاجیکستان است.

پیش از این از اسفند ۹۶ مجید خورشیدی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر را بر عهده داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر کشور بوشهر معاون سیاسی استانداری استانداری بوشهر استانداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل امنیتی استانداری تهران: ۱۵۴۰۵۸ نفر داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳ شرکت می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، جلسه کمیسیون حفاظت از آزمون‌های سراسری به ریاست سیدکمال سادات مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با حضور دیگر اعضا برگزار شد.

سادات مشاور استاندار و مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران ضمن تبریک به مناسبت اقتدار جمهوری اسلامی ایران در انجام عملیات وعده صادق اظهار داشت: این عملیات غرور انگیز و پیروزمند به لطف خداوند متعال و با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی و برکت خون شهیدان و پشتیبانی مردم غیور ایران به دست آمد.

وی گفت: باید ابعاد عملیات وعده صادق برای مردم شریف ایران، ملت های مسلمان منطقه و کلیه انسان های آزاده جهان تبیین شود تا همه نسبت به دستاورده های ارزنده و ارزش های این عملیات فوق العاده واقف گردند. 

مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران در خصوص دستور کار جلسه با اشاره به  تعداد ۱۵۴۰۵۸ نفر داوطلب آزمون سراسری عنوان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در سلامت و آرامش کامل در روزهای ۶  و ۷ اردیبهشت ماه در ۲۶  حوزه شهر تهران و ۱۰۷ حوزه در شهرستان های استان تهران در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه  وظایف دستگاه‌ها در مورد برگزاری آزمون سراسری احصا و به آنها ابلاغ شده، خاطرنشان کرد: نگاه خانواده ها و فرزندانشان به کنکور است تا زحمت، تلاش و کوشش آن‌ها به ثمر برسد و وظیفه اصلی ما برنامه ریزی سالانه و برگزاری کارگروه ها متناسب و بررسی تمامی موضوعات مرتبط با برگزاری آزمون می باشد و باید تکلیف خود را به درستی انجام دهیم.

گفتنی است در این جلسه هماهنگی های لازم میان سازمان‌ها، نهادهای نظارتی، اجرایی و خدمت رسان جهت برگزاری آزمون سراسری در آرامش و امنیت کامل صورت پذیرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در استان فارس
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • مدیرکل امنیتی استانداری تهران: ۱۵۴۰۵۸ نفر داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳ شرکت می‌کنند
  • تاکید بر مدیریت اصولی سواحل و تفرجگاه‌های مازندران