Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@12:10:18 GMT

امام جمعه تالش از مدافعان سلامت قدردانی کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۹۴۷۷

امام جمعه تالش از مدافعان سلامت قدردانی کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام مجتبی نورزاد  روز سه شنبه در دیدار با پزشکان و پرستاران در بیمارستان ۲۳۱ تختخوابی شهید نورانی تالش گفت: کادر درمان و پرسنل زحمتکش بیمارستان با گذشت یکسال از شیوع ویروس کرونا، با کمبود امکانات در حال تلاش و خدمات رسانی به بیماران هستند و در هفته گذشته افزایش آمار مبتلایان، کار را برای کادر درمان سخت و نفس گیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی پیگیری مجوز جذب پرستار و نیروهای آزمایشگاه، ساماندهی ورودی و پوشش آنتن تلفن همراه در بیمارستان را از سرپرست شبکه بهداشت و درمان و همچنین برخورد با برگزارکنندگان آئین های عروسی و جشن را از دادگستری تالش خواستار شد.

امام جمعه تالش با اهدای ۵۰۰ عدد ماسک به کادر درمان و پرسنل زحمتکش بیمارستان، از خیران خواست برای تامین امکانات و تجهیزات درمانی، بیش از پیش همکری کنند و مردم نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی، از برگزاری مراسم عروسی و عزا که سبب ازدحام جمعیت شود خودداری کنند.

بیمارستان ۲۳۱ تختخوابی شهید نورانی تالش در ۲۷ شهریور ۹۹  افتتاح شد و برای ساخت آن با استانداردهای خوب و با ۱۵ هزار و ۹۹۵ متر مربع زیربنا در سه طبقه، ۹۹۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی هزینه شده است.

شیوع ویروس کرونا همه کشورها را با خسارات مالی و جانی رو به رو کرده و بهترین راهکار قطع زنجیره انتقال آن، خودداری از تجمعات مردمی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا تکریم و تجلیل تالش وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تکریم و تجلیل تالش وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت ویروس کرونا تکریم و تجلیل تالش وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی امام جمعه اشنویه از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه اشنویه با اشاره به دفاع ایران در مقابل اسرائیل گفت: انتظار است که این انتقام شدیدتر باشد و رژیم غاصب و نجس صهیونیستی باید بداند که همانند صدر اسلام و جنگ خیبر از یهود نخواهیم گذشت.

ماموستا عباس رسولی با اشاره به دفاع ایران در مقابل رژیم صهیونیستی اظهار داشت: تمامی ملت ایران پس از حمله ناجوانمردانه رژیم غاصب، کودک‌کش و نجس اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و به شهادت رساندن چندین مستشار ایرانی، منتظر انتقام شدید علیه این رژیم بودند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران توانست خواسته مردم و طلب آنان را برای انتقام‌گیری به صورت عملی انجام دهد.

امام جمعه اشنویه با تقدیر از نیروهای نظامی، انتظامی و سپاه و با ابراز خرسندی از انجام خواسته و طلب مردم ایران گفت: انتظار است که این انتقام شدیدتر باشد و رژیم غاصب و نجس صهیونیستی باید بداند که همانند صدر اسلام و جنگ خیبر از یهود نخواهیم گذشت و آرامش نخواهند داشت تا زمانی که امنیت مردم ایران را نشانه بگیرند.

وی اظهار داشت: بی‌تردید باید این انتقام‌ها تداوم داشته باشد و به نتیجه برسد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • نظر امام جمعه اهل سنت تالش در خصوص حملات موشکی ایران به اسراییل
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد
  • قدردانی امام جمعه اشنویه از عملیات وعده صادق
  • اجتماع دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه علیه اسرائبل
  • ۱۱۰ هزارعمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی استان کرمانشاه