Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@11:59:46 GMT

رفع مشکل آبگرفتگی در بیشتر مناطق اهواز

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۹۵۵۲

رفع مشکل آبگرفتگی در بیشتر مناطق اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، موسی شاعری، شهردار اهواز امروز در رابطه با آخرین وظعیت آبگرفتگی‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در نقاط مختلف به استثنای دو نقطه مشکل خاصی نداریم.

وی افزود: در خیابان زکی‌زاده، کوی انقلاب و خیابان الهادی و خیلی مختصر نیز در منطقه ۴ مشکل داریم که انشالله با تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد امیدواریم تا شب حجم زیادی از آبگرفتگی‌ها کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهردار اهواز در شرح اقدامات شهرداری عنوان کرد: ما با همراهی آب‌وفاضلاب در قالب طرح ضربتی دفع آب‌های سطحی اقدامات زیادی انجام دادیم.

وی افزود: ثمره‌ی طرح این بود که نقاطی مانند شهرک‌دانشگاه، مرکز شهر، خروسی و مکان‌های مختلف که سال گذشته یک هفته تا ۱۰ روز زیر آب بودند در حال حاضر خشک هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اهواز شهرداری باران سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی با خرس در خیابان‌های تهران | تصاویر عجیب و تاریخی از معرکه‌گیرهای تهران

همشهری آنلاین – حسن حسن‌زاده: روزگاری نه چندان دور، گذرهای تهران محل کاسبی معرکه‌گیرهایی بود که هر کدام توانایی‌هایی خاص داشتند؛ یکی با مارگیری پول در می‌آورد، یکی با خرس گلاویز می‌شد و دیگری هم با زنجیر پاره کردن و برخی نیز با مجموعه‌ای از این ترفندها و توانایی‌ها.

قصه‌های خواندنی تهران را اینجا دنبال کنید

«علیرضا زمانی» تهران‌پژوه در این‌باره می‌گوید: «معرکه‌گیرها در تهران قدیم پاتوق مشخصی نداشتند. هرچند بیشتر در گذرهای شلوغ و پررفت و آمد که احتمال جمع شدن مردم بیشتر بود بساط خود را پهن می‌کردند. تماشای معرکه‌گیری هم رایگان بود، اما معرکه‌گیر تلاش می‌کرد با شگفت‌زده کردن مردم آنها را راضی کند که در هنگام اجرای نمایش مبلغی به عنوان هدیه به او بدهند. از دوران قاجار تا دوران پهلوی اول و دوم کار و بار معرکه‌گیرها سکه بود تا اینکه به تدریج با ورود سرگرمی‌های بیشتر، حضور معرکه‌گیرها که حتی تا دهه‌های ۶۰ و ۷۰ هم در برخی محله‌های تهران بساط پهن می‌کردند کمرنگ شد. تهران معرکه‌گیرهای معروفی هم داشت که برخی از آنها میان مردم به شهرت رسیده بودند. در دهه ۳۰ و ۴۰ «خلیل عقاب» که بعدها پس از سفر به انگلیس و آشنایی با سیرک‌های انگلیسی نخستین سیرک تهران و ایران را راه‌اندازی کرد، یکی از معروف‌ترین معرکه‌گیرهای تهران بود که زور بازویش برای اعمالی چون پاره کردن زنجیر و... استفاده می‌کرد. اگرچه معرکه‌گیرهای محل مشخصی برای فعالیت نداشتند و برای درآمد بیشتر نمایش خود را در گذرها و محله‌های مختلف اجرا می‌کردند، اما برخی نیز مانند خلیل عقاب که بیشتر در نظام آباد دیده می‌شد پاتوق مشخصی داشتد و علاوه بر اجرای نمایش در محله‌های مختلف در یک محله بیش از دیگر محله‌های شهر بساط پهن می‌کردند.»

کد خبر 843776 برچسب‌ها محله حیوانات - حیات وحش هویت شهری همشهری محله تاریخ عمومی ایران

دیگر خبرها

  • طوفان امارات را مختل کرد + عکس
  • کشتی با خرس در خیابان‌های تهران | تصاویر عجیب و تاریخی از معرکه‌گیرهای تهران
  • آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سمنان و شاهرود
  • خیابان میرزارضای کرمانی و قلعه دختر، مقصد بازدید هفتگی شهردار کرمان
  • کار و مهارت‌آموزی ۲ هزار زندانی در زندان‌های خوزستان
  • قطع و افت فشار آب در برخی مناطق ایلام
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق استان سمنان
  • تجمع مردمی مناطق مختلف کشور در حمایت از اقدامات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • تقدیر امام جمعه اردبیل از پاکبان فداکار