Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:35:39 GMT

سه گلی که یحیی را دگرگون کرد!(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۹۶۰۹

پرسپولیس در هفته چهارم نیاز به یک پیروزی پرگل داشت تا بتواند از بحران نتایج سه هفته اولش عبور کند؛ اتفاقی که روز گذشته برای این تیم رخ داد.

به گزارش"ورزش سه" یحیی گل محمدی که در بازی هفته گذشته برابر نفت مسجدسلیمان و مجتبی حسینی دستیار و همکار قدیمی اش نتوانست به دلیل اخراج در بازی با نفت آبادان، روی نیمکت بنشیند ، دیروز در ورزشگاه آزادی باید تیم سابقش را شکست می داد تا تیمش در هفته های ابتدایی بیش از این امتیاز از دست ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در بازی برابر شهرخودرو که مهدی رحمتی سرمربی اش به خاطر اخراج در بازی قبل روی سکوهای آزادی نشسته بود ، ابتدا همان ترکیبی را به میدان فرستاد که به احتمال زیاد در فینال لیگ قهرمانان بازی خواهد کرد. درست مثل بازی گذشته پهلوان و امیری را که در فینال غایب هستند روی نیمکت نشاند اما این باریک تفاوتی وجود داشت و تیمی که قراربود در فینال بازی کند در نیمه اول با سانتر عالی سعیدآقایی و ضربه سرحرفه ای و هوشمندانه سیدجلال حسینی به گل رسید. 


تیم گل محمدی در این فصل با مشکل گلزنی مواجه بود. تیم های حریف اغلب بازی های تدافعی و بسته انجام می دهند و این پرسپولیس را برای رساندن به گل اول با دردسر روبرو می کرد اما دیروز گل سیدجلال توانست گره کار را برای آن ها باز کند.

 


در نیمه دوم یحیی بازهم با تعویض هایش پرسپولیس را به همان تنظیمات اولیه برگرداند و دو گل دیگر در ده دقیقه پایانی توسط نوراللهی و سرلک زد تا یحیی بهترین برد فصلش را در یک موقع مناسب و برابر تیم سابق و شاگرد قدیمی اش به دست بیاورد.


برد پرسپولیس با سه گل ، یحیی را که در سه بازی گذشته با چهره ای درهم کنار خط رویت می شد دگرگون کرد و باردیگر باعث شد تا سرمربی درونگرای پرسپولیس اکت هایی از شادی را در روی پیست تارتان برای عکاسان و دوربین های تلویزیونی به نمایش بگذارد.


گل محمدی که چند روز قبل قراردادش با پرسپولیس تمدید کرد در روزهای منتهی به فینال لیگ قهرمانان توانسته تیمش را به فرم ایده آل نزدیک کند. او قطعا بزرگترین هدفش این است که پرسپولیس در روز بازی فینال که 29 آذر در دوحه قطر برگزار می شود در اوج آمادگی باشد. در این راه البته او خوب می داند که امتیازات بازی های ابتدایی لیگ برتر چقدر می تواند در سرنوشت قهرمانی پایان فصل تاثیرگذار باشد.

 

 

 

 

 

 

یحیی گل محمدی (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تهران گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی

تیم فوتبال پورتو در مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال موفق شد با ۳ گل حریفش را شکست دهد و راهی فینال شود.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های پورتو و ویتوریا گیمارش از مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال در ورزشگاه دراگو از ساعت ۲۲:۴۵ آغاز شد و در نهایت این بازی با برتری ۳ بر ۱ پورتو به پایان رسید.

دیدار رفت پورتو و ویتوریا گیمارش با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در دیدار امشب در مجموع بازی با نتیجه ۴ بر ۱ به سود پورتو به اتمام رسید.

مهدی طارمی، لژیونر ایرانی پورتو در این دیدار در ابتدا در ترکیب حضور داشت و در دقیقه ۸۵ تعویض شد.

در نیمه اول در دقایق ابتدایی فریتاس دروازه اژدها را باز کرد اما ستاره بوشهری تیم میزبان در دقیقه ۲۶ از روی نقطه پنالتی توانست بازی را به تساوی بکشاند. در وقت‌های اضافه نیمه اول چیکو کنسیسائو برای دومین بار دروازه تیم میهمان را باز کرد و نیمه اول به سود پورتو به پایان رسید.

در نیمه دوم و در دقیقه ۷۵ پپه گل سوم تیمش را به ثمر رساند و بازی با پیروزی پورتو به اتمام رسید.

پورتو با پیروزی در این دیدار راهی فینال جام حذفی پرتغال شد.

دیگر خبرها

  • تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
  • رضاوند: ۶ بازی و ۶ فینال مانده است
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • اتلتیکو مادرید به دنبال دگرگون کردن ترکیب در نقل و انتقالات تابستانی
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!