Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@04:47:15 GMT

پلمب ۵ منزل محل توزیع مواد مخدر در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۹۶۵۰

پلمب ۵ منزل محل توزیع مواد مخدر در پایتخت

خبرگزاری مهر: سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه طرح «ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر» اظهار کرد: امروز در هشتمین مرحله از طرح ظفر با کار اطلاعاتی انجام شده، ۲۱۵ حکم برای ورود به مخفیگاه‌های قاچاقچیان و خرده‌فروشان از مقام قضائی، اخذ و به اجرا گذاشته شد و ۱۳۱۵ خرده‌فروش دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در این طرح ۶ باند بزرگ قاچاق مواد مخدر منهدم شد و ۷۴ قاچاقچی عمده دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پایتخت افزود: ۷۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در «هشتمین مرحله از طرح ظفر» توقیف و ۲۰۰ عدد انواع آلات مواد مخدر از قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر کشف شدند.

رحیمی با اشاره به پلمب ۵ منزل که مرکز توزیع مواد مخدر بوده است، گفت: در این طرح ۲ تن و ۱۶۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر، کشف و ۸۶۴ معتاد جمع‌آوری و ۱۹ خرده‌فروش که در کار مزاحمت نوامیس و اوباشگری هم سابقه داشتند، دستگیر شدند.

سردار رحیمی در پاسخ به پرسشی در مورد اراذل و اوباش فروشنده مواد مخدر نیز گفت: شدت برخورد با اوباش گرانی که در کنار فروش مواد مخدر اقدام به ایجاد مزاحمت برای نوامیس، ناامنی، درگیری و … می‌کنند در دستور کار قرار گرفته و در اجرای این طرح نیز ۱۹ نفر از این اوباشگران دستگیر شدند.

منبع: فردا

کلیدواژه: پلمب منزل مواد مخدر دستگیر شدند مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو نفر عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده انتظامی شهرستان اشنویه با اشاره به دستگیری دو نفر عوامل توزیع مواد مخدر در این شهرستان گفت: در تداوم طرحهای امنیت محله محور با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اشنویه در عملیاتی ضربتی، دو نفر سوداگر خرید و فروش انواع مواد مخدر و دو نفر معتاد متجاهر شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ علی توکلی افزود: مأموران در تحقیقات بیشتر  از مخفیگاه افراد مورد نظر، موفق به کشف مقادیر قابل توجهی از انواع موادمخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشنویه  اضافه کرد: متهمان پس ازتشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • چهار قاچاقچی مواد مخدر در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم حشیش از منزل ۲ متهم در فلاورجان
  • بازداشت ۷۰ نفر در مناطق آلوده و جرم‌خیز شاهرود
  • ۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد پلمب شد
  • کشف ۲۵ کیلوگرم مواد روانگردان در شرق پایتخت
  • دستگیری دو نفر عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • دستگیری عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • کشف ۱۷۱ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۱۷۱ کیلو تریاک در کرمانشاه