Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب  حمله تروریستی و ناجوانمردانه دشمنان خائن ایران اسلامی که باعث به شهادت رسیدن دانشمند هسته‌ای ایران، دکتر محسن فخری‌زاده گردید را محکوم و بیانیه‌ای صادر کرد.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب با صدور بیانیه‌ای این اقدام خبیثانه دشمنان ایران اسلامی را محکوم ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن بیانه صادره به شرح ذیل آمده است:

"بسم‌ الرب الشهدا و الصدیقین"

إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

بار دیگر دشمن  جاهل و شرور  ملت ایران در اقدامی کور و ذلت بار یکی از  دانشمندان هسته‌ای کشور، جناب آقای  محسن فخری زاده  را به شهادت رساند.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب این حرکت خبیثانه را محکوم میکند

این نخستین بار نیست که استکبار کوردل دست به این گونه اقدامات بزدلانه می‌زند، آنان می‌دانند با این شیوه‌های خباثت آمیز نمی‌توانند خللی در اراده مصمم  ملت بزرگ ایران ایجاد کنند.

شهید محسن فخری‌زاده  از دانشمندان خدوم و پژوهشگران برجسته در صحنه‌های علمی کشور بودند و به شهادت رساندن ایشان توسط دشمنان بیانگر عمق کینه آنان نسبت به فرزندان برومند ملت ایران اسلامی است ما دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب ضمن محکومیت این اقدام شرورانه توسط ایادی مزدور اسرائیل جنایتکار است. 

همانگونه که در طول این سالیان بارها و بارها به تجربه اثبات شده است، ترور و به شهادت رساندن فرزندان این انقلاب، نه تنها خللی در حرکت عظیم این ملت ایجاد نکرده بلکه باعث سرعت بخشیدن به این نهضت نورانی شده است.

دانشجویان بسیجی و انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب،بار دیگر با شهیدان تجدید میثاق کرده و با بهره گیری از شخصیت شهدای عظیم الشان‌، با تمام توان در گام دوم انقلاب پیشگام خواهد پرداخت.

انتهای پیام/88057

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد میناب دکتر فخری زاده شهادت ترور دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران صبح امروز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در واحد علوم و تحقیقات آغاز به کار کرد.

این دوره از مسابقات به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و کمیته ملی ربوکاپ ایران، به میزبانی واحد علوم و تحقیقات از امروز (29 فروردین) تا 31 فروردین در کتابخانه دکتر حبیبی این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران که با شعار «یادگیری؛ آینده روشن» برگزار می شود، بیش از هزار و 800 شرکت کننده در قالب 316 تیم در 24 لیگ دانشجویی و دانش‌آموزی به رقابت خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است دکتر طهرانچی پس از افتتاح هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران، با حضور در سالن رقابت‌ها، از لیگ‌های در حال برگزاری بازدید و با دانشجویان و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این رقابت‌ها گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227465 برچسب‌ها محمدمهدی طهرانچی دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • تالاب «میقان» در مسیر مرگ خاموش!/ شرکت دانش‌بنیان در حوزه ایزوگام راه‌اندازی می‌شود
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است