Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس پنج روز مانده به فینال لیگ قهرمانان آسیا و بعد از بازی با ذوب آهن که ۲۴ آذر برگزار خواهد شد راهی قطر خواهد شد. خبرگزاری میزان - با رایزنی‌های صورت گرفته توسط فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس بر خلاف مسائل مطرح شده در فضای مجازی قرار نیست این تیم زودتر از موعد تعیین شده برای فینال لیگ قهرمانان آسیا عازم قطر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند روز گذشته اعلام شده بود پرسپولیس زودتر از موعد مقرر به قطر سفر خواهد کرد تا به دلیل شرایط کرونایی ۱۴ روز در قرنطینه باشد، اما با رایزنی فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس این اتفاق قرار نیست رخ بدهد.

پرسپولیس پنج روز مانده به فینال لیگ قهرمانان آسیا و بعد از بازی با ذوب آهن که ۲۴ آذر برگزار خواهد شد راهی قطر خواهد شد تا در فاصله پنج روز مانده به دیدار فینال در این کشور حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: مطهری: حرف و حدیث‌ها نباید روی روحیه رمضانی اثر بگذارد/ هر ۴ روز یکبار بازی کردن خوب است

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان

پس از النصر، الهلال هم به دست اماراتی‌ها حذف شد. 

طرفداری | العین به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

اطلاعات بازی الهلال و العین تاریخ برگزاری: سه‌شنبه 23 آوریل ۲۰۲4 | 4 اردیبهشت ۱۴۰3 ساعت برگزاری: ساعت 21:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم کینگدام آرنا (ریاض) بستر برگزاری: دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا - فصل 24-2023 گلزنان الهلال: نوس (4 پنالتی) و الدوسری (51) گلزن العین: اریک (12)

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان