Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود شجاعی به علت مشکوک بودن به ویروس کرونا به همراه تراکتوری ها به کرمان نرفت

تراکتوری ها برای برگزاری دیدار با مس رفسنجان در هفته چهارم لیگ برتر، شب گذشته به کرمان رفتند.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، با این وجود غیبت مسعود شجاعی در این سفر ابهام هایی را ایجاد کرده و این بازیکن همراه با هم تیمی های خود به کرمان نرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا کاپیتان تراکتور در روزهای اخیر مشکوک به کرونا بوده و به همین دلیل قرار است امروز با حضور در آزمایشگاهی در تبریز تست PCR را پشت سر بگذارد. در صورت منفی بودن این تست، شجاعی بلافاصله به اردوی تراکتور اضافه می شود.

 

همچنین بخوانید:

مس رفسنجان - تراکتور به چهارشنبه، 12 آذر موکول شد | پای بازی با سپاهان در میان است

نساجی 1-1 تراکتور؛ دومین تساوی منصوریان در دومین بازی

 

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تولد سیامک با شیطنت تراکتوری‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان تیم تراکتور در روز تولد سیامک نعمتی با یک کیک کوچک او را در رختکن این تیم سورپرایز کردند و 30 سالگی ستاره راست‌پای سرخپوشان تبریزی را به او تبریک گفتند.

سیامک که اولین فصل حضور در تیم تراکتور را پشت سر می‌گذارد، در این جشن با تبریک گرم بازیکنان هم‌تیمی از جمله شجاع، ریکاردو، گوستاوو، آقاسی، حسین‌زاده و... همراه شد که با شوخی آنها جشن تولد نعمتی را جذاب‌تر کرد.

بازیکنان تراکتور بعد از این تولد کوتاه به سرعت راهی زمین تمرین شدند تا کار خود را برای بازی حساس با تیم نساجی از سر بگیرند و زیر نظر محمد نصرتی تمرین کنند.

جالب است بدانید نعمتی در حالی به سی سالگی رسیده که با 5 قهرمانی لیگ، 2 قهرمانی جام حذفی، 5 قهرمانی سوپرجام و دو حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا، یکی از پرافتخارترین بازیکنان شاغل در لیگ ایران محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • سکوت تراکتوری‌ها پس از شکست
  • مسعود شجاعی یک ستاره غیرمنتظره در تیمش دارد
  • جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس
  • کلانتری: از صحبت‌های مسعود شجاعی انگیزه می‌گیرم
  • مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار
  • پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی برای دربی کوچک
  • جشن تولد سیامک با شیطنت تراکتوری‌ها (عکس)
  • عنایتی: هوادار با شجاعی متحول شده است
  • دیدار متفاوت شجاعی و تورس در فاصله چند روز