Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: امسال بنا به پیشنهاد شهروندان برگ‌های پاییزی در ناژوان و چهارباغ عباسی با تاخیر جمع‌آوری می‌شود تا مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هنگام قدم‌زدن در آن‌ها، حال و هوای پاییز را بیشتر احساس کنند.

فروغ مرتضایی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امسال برگ‌های درختان شهر بسیار زیبا زرد و رنگارنگ شده است به طوری که نظر هر شهروندی را به خود جلب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در شهر اصفهان سه هزار و ۷۵۰ هکتار فضای سبز و بیش از سه میلیون اصله درخت و درختچه وجود دارد که بیش از دو هزار و ۳۰۰ تن برگ پاییزی از این درختان به زمین می‌ریزد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان افزود: برگ‌های پاییزی توسط ۱۵۰۰ نفر از نیروهای فضای سبز جمع‌آوری و راهی حدود ۱۸ سیلوی مناطق ۱۵ گانه یا بخش‌های تحقیقاتی سازمان از جمله مراکز جروکان و محمودآباد می‌شود.

وی ادامه داد: برگ‌های جمع‌آوری شده درختان در این سیلوها در فرآیند فرآوری پس از ۹ ماه به «خاک‌برگ» تبدیل و در باغچه‌های گل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مرتضایی‌نژاد با بیان اینکه میزان جمع آوری برگ‌های پاییزی در شهر متفاوت است، گفت: انتظار می‌رود شهروندان در کنار برگ‌هایی که در پارک‌ها و کوچه‌ها جمع‌آوری می‌شود، زباله‌های خود را نریزند زیرا وارد شدن زباله به سیلوهای برگ، اثرات منفی به همراه دارد.

کد خبر 458802

منبع: ایمنا

کلیدواژه: منطقه گردشگری ناژوان کلانشهر سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان شهرداری اصفهان شهر پاییز اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برگ های پاییزی فضای سبز جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر در رهاسازی آب و خسارت به محصولات کشاورزی + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین،  کشاورزان قزوین، نسبت به کم شدن حقآبه از کانال آب کشاورزی، انتقاد دارند.
کشاورزان معتقدند سال گذشته حقآبه قزوین از سد طالقان، به کمتر از یک سوم کاهش یافت و خسارات فراوانی به مزارع و باغات وارد کرد.
کشاورزان می‌گویند: امسال هم رهاسازی اب از سد طالقان با تاخیر اتفاق افتاد که این مسئله مزارع گندم، جو، کلزا و ... را دچار خسارت کرده است. 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ
  • سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد
  • تاخیر در رهاسازی آب و خسارت به محصولات کشاورزی + فیلم
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • سیل در فرودگاه دبی؛ بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی به تاخیر افتاد
  • لزوم مشارکت شهروندان و مسئولان برای حفظ سبزینگی شهر اصفهان
  • تاخیر در تحویل زمین‌های تعاونی مسکن زنجان ۳۴ ساله شد
  • لزوم استفاده بهینه از ظرفیت سالن اجلاس در اصفهان
  • گلایه کشاورزان از تاخیر در اختصاص آب