Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خلیلی  روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،  افزود: این میزان فضای ورزشی با بهره برداری از ۱۹ مکان مختلف ورزشی در سطح این استان صورت گرفته است که ۱۵ هزار و ۵۰۶ متر مربع آن فضای سرپوشیده و ۸ هزار و هشت متر مربع فضای مابقی نیز به صورت روباز است.

وی اظهار داشت: چهار باب از این مکان های ورزشی مربوط به پارسال است و ۱۵ مکان مابقی نیز آبان ماه امسال به دست "مسعود سلطانی فر" وزیر ورزش و جوانان استان زنجان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیلی با بیان اینکه برای احداث این ۱۵ طرح ورزشی مبلغ ۴۹۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه صرف شد، افزود: با افتتاح این طرح‌ها ۱۰ هزار و ۹۸۶ متر مربع به فضای ورزشی سرپوشیده و ۶ هزار و ۹۰۴ متر مربع به فضای روباز ورزشی استان زنجان افزوده شد.

به گزارش ایرنا، این طرح ها شامل استخر سرپوشیده و ۲ سالن ورزشی در شهر هیدج، استخر سرپوشیده و ۲ سالن ورزشی در شهر صائین قلعه از توابع شهرستان ابهر، زمین چمن مصنوعی روستای شویر شهرستان خرمدره، سالن چند منظوره ورزشی خیرساز، سکوی تماشاچی، ساختمان اداری اداره ورزش و جوانان در شهرستان سلطانیه، سالن شمشیربازی و سالن تیراندازی در مجموعه بعثت زنجان، خانه جوانان در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان و همچنین هشت باب خانه ورزش روستایی است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز  با افتتاح این ۱۵ طرح ورزشی در مجموع  ۱۵ صدم مترمربع به سرانه فضای ورزشی این استان اضافه شد، گفت: در زمان حاضر میزان سرانه فضای ورزشی این استان به رقم ۷۵/۵ صدم مترمربع رسیده است.

محمد علی حمزه‌پور، افزود: این اداره کل برای رسیدن به یک مترمربع فضای ورزشی مناسب تلاش وافر دارد که به حتم با افتتاح برخی از پروژه‌های نیمه تمام ازجمله ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان می‌تواند به میانگین کشوری که یک متر مربع است نزدیکتر شود.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان افتتاح طرح فضا زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان افتتاح طرح فضا زنجان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان افتتاح طرح فضا زنجان اخبار کنکور ورزش و جوانان استان زنجان فضای ورزشی متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حسینی در نشست شورای آموزش و پرورش استان افزود: با بهره برداری از فضا‌های آموزشی در حال ساخت، سرانه فضا‌های آموزشی در استان از ۴ متر مربع به بیش از ۵ متر مربع به ازای هر دانش آموز افزایش می‌یابد.
سرپرست آموزش و پرورش استان هم گفت: سرانه فضا‌های ورزشی در استان طی ۲ سال اخیر از ۲۰ به ۷۰ سانتی متر برای هر دانش آموز رسیده است که این شاخص در کشور یک متر برای هر دانش آموز است.
جمالی افزود: تا شهریور امسال ظرفیت فضا‌های ورزشی دانش آموزی استان به بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع می‌رسد.
هماهنگی برای برگزاری هفته بزرگداشت مقام معلم و تامین فضای مورد نیاز برگزاری امتحانات نهایی پایه‌های متوسطه دوم، دستورکار نخستین نشست شورای اموزش و پرورش استان بود.
این امتحانات همزمان با سراسرکشور در ۱۵۰ حوزه امتحانی مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.
رئیس دایره امتحانات آموزش و پرورش استان گفت: برای برگزاری این آزمون با کمبود بیش از ۷ هزار صندلی و مکان مناسب مواجه هستیم.
استاندار کهگیلویه و بویر احمد هم در این نشست با اشاره به نقش و جایگاه معلمان در تربیت نیروی انسانی کارامد برتلاش همگانی برای بزرگداشت باشکوه هفته گرامیداشت مقام معلم تاکید کرد.
احمد زاده افزود: تکریم معلم را نباید منحصر به یک سازمان دانست بلکه همه باید دینشان را به معلم ادا کنند.

دیگر خبرها

  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سرانه فضای ورزشی دانش آموزی ۳۳ درصد افزایش یافت
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • لزوم استفاده بهینه از ظرفیت سالن اجلاس در اصفهان