Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، منظمى که در باشگاه ذوب آهن بازى مى کند در خصوص حضور نفرات تیم ملی فوتبال جوانان در ترکیب تیم هاى باشگاهى گفت: تقریبا دو سال است که این تیم شکل گرفته و ثبات خوبى پیدا کرده است. شاکله اصلى تیم حفظ شده و بچه‌ها شناخت خوبى از هم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مثبت این است که در فصل جدید نفرات بیشترى در لیگ برتر و باشگاه‌ها مورد اعتماد قرار گرفته اند و بازى مى کنند. کیفیت فنى بچه‌ها در لیگ به خوبى دیده مى شود و این مسئله باعث مى شود با آمادگى مناسب در تمرینات تیم ملى جوانان شرکت کنند. همچنین تجربه بازى در مسابقات کمک مى کند.

مهاجم تیم ملى فوتبال جوانان افزود: خوشبختانه کادر فنى با انگیزه و تلاش زیادى تمرینات را دنبال مى کند و امکانات خوبى ازجمله زمین هاى چمن طبیعى و مصنوعى و مجموعه پک را در اختیار داریم. امیدوارم با حمایت فدراسیون و تلاش هم اعضاى تیم از این فرصت باقیمانده به بهترین شکل استفاده کنیم و با آمادگى کامل راهى مسابقات بشویم تا با همدلى کادر فنى و بازیکنان در رقابت هاى آسیایى موفق شویم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال جوانان فوتبال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی فوتبال آبادان مشخص شد

حسن آذرنیا، غلام خلیفه، امید شریفی نسب، مهدی حق جویی و بابک عبادی به عنوان اعضای جدید کادر فنی در کنار عبدالرضا برزگری، حسین مزرعه و علی یزدان دوست، در ادامه لیگ برتر فوتبال ایران فراز کمالوند سرمربی تیم صنعت نفت آبادان را همراهی خواهند کرد.

امید صالحیان نیز به عنوان مدیر جدید تیم طلایی پوش آبادان برگزیده شد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هم اکنون با ۱۳ امتیاز در انتهای جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • رحیم پور: روند جوانگرایی در تیم ملی ادامه‌دار باشد
  • فوتبال نتیجه‌گرا مانع استفاده از جوانان در تیم ملی شده است
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • کادر فنی فوتبال آبادان مشخص شد
  • ۶۶ روز تا فیفادی بعدی را چگونه سپری کنیم
  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • دستیار نکونام در آستانه قهر و ترک ایران/ دلخوری شدید مربی استقلال از خطیر
  • تیم ملی آرژانتین یک کاپیتان جدید دارد (عکس)
  • حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم/ بازی سختی را بردی
  • معرفى تركيب تيم ملى تكواندو براى اعزام آسيايى