Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر پویش مجازی بزرگ سردار جنگل از برگزاری مسابقه میرزا سردار جنگل خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد لطیفی، مسئول دبیرخانه پویش مجازی سردار جنگل ، با تسلیت شهادت دانشمند صنعت هسته‌ای و دفاعی کشور شهید دکتر محسن فخری زاده، گفت: در طول تاریخ حضور اسوه و الگوهای استکبارستیزی بسیاری را شاهد هستیم که در حوزه‌های مختلف علمی، دینی، نظامی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. درصدد دفاع از آرمان‌های مقدس اسلام و میهن هستند.

لطیفی ادامه داد: یکی از این مفاخر و اسوه‌های استکبارستیزی میرزاکوچک خان جنگلی است که به مبارزه با جبهه استکبار پرداخت و تلاش کرد تا بتواند نظامی مبتی بر دین و شریعت را پایه گذاری کند.

وی اضافه کرد: لذا به مناسبت ایام شهادت میرزاکوچک خان جنگلی و به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با ابعاد شخصیتی و اهداف نهضت جنگل، مسابقه "میرزا، سردار جنگل" برگزار می‌شود.

لطیفی با اشاره به توصیف رهبر انقلاب از قیام سردار جنگل، خاطرنشان کرد: میرزاکوچک خان مینیاتوری از نهضت جمهوری اسلامی را بنا گذاشت، لذا آشنایی نسل جوان و آینده سازان انقلاب اسلامی با این مبارزین و اسوه ها مهم و ضروری است.

وی با برشمردن محورهای مسابقه، گفت: پیام مقام معظم رهبری به کنگره میرزاکوچک جنگلی در سال 91 محور اصلی این مسابقه می باشد.

مسئول دبیرخانه پویش مجازی سردار جنگل، با برشمردن قالب های مسابقه، عنوان کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب سرودن شعر گیلکی، تالشی و فارسی، نگارش متن ادبی، طراحی پوستر، ساخت کلیپ و نماهنگ، تهیه پادکست صوتی، خطاطی و نقاشی برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند.

لطیفی، ادامه داد: علاقه مندان آثار خود را می توانند از طریق پیام رسان بله به آدرس Alo_hamsangaran حداکثر تا تاریخ 5 دی ماه ارسال کنند.

وی برگزاری پویشی با همین عنوان را از دیگر برنامه های اتحادیه استان عنوان و اضافه کرد: افراد به منظور همراهی در این پویش می بایست نسبت به اشتراک گذاری پست و یا استوری در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام  با هشتگ #میرزا_سردار_جنگل و تگ کردن صفحه اتحادیه استان به آدرس hamsangarangilan58 اقدام کنند.

گفتنی است میرزا کوچک خان جنگلی رهبر نهضت جنگل بود که به مبارزه با استبداد  و نفوذ استعمارگران خارجی پرداخت و در این راه با خیانت نزدیکان به شهادت رسید. میرزا کوچک‌خان در جریان مشروطیت نیز حضور داشت.11 آذر سالروز درگذشت میرزا کوچک خان جنگلی رهبر نهضت جنگل است.

ابلاغ نحوه جذب منابع انسانی در وزارت آموزش و پرورش/ استفاده از ظرفیت سایر دانشگاه‌هاکمبود هیئت علمی و امکانات در "دانشگاه فرهنگیان" لطمه مهلک به آینده شغل معلمی!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش آموزان دانش آموزان سردار جنگل پویش مجازی خان جنگلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش قرانی نوگل من در جغتای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  مرکز خراسان رضوی،  مسئول اجرایی این پویش گفت: این پویش قرانی ویژه نوگلان مدارس ابتدایی و کودکستانی روستای جبله نو با هدف ارتباط بیشتر آنها با قرآن برگزار و بیش از ۲۰۰ خانواده با ارسال فلیم قرائت قران فرزندان  خود در این پویش شرکت کردند.

حسن شجیعی افزود: از شرکت کنندگان در این پویش در محفل انس با قران با حضور امیر حسین نبی زاده قاری بین المللی دانش اموزی تجلیل شد

حجت اسلام والمسلمین جواد تقی پور امام جمعه شهرستان جغتای با تشکر از برگزار کتتدگان این برنامه گفت: یکی از تفاوت‌های قران با دیگر کتب آسمانی منحصر به فرد بودن این معجزه است.

دیگر خبرها

  • برگزاری المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز
  • نیازمندی؛ شرط اصلی هدایت جوانان به حوزه فناوری/ دست سرنوشت باعث شد در این عرصه فعالیت کنم
  • برگزاری پویش قرانی نوگل من در جغتای
  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • برگزاری تور پرنده نگری در پارک جنگلی آبیدر سنندج
  • سوابق تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی اثرگذار است
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • « زنجیره علویان» پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران