Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@01:15:55 GMT

اتوبان تبریز-سهند پس از ۱۷ سال افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۹۹۴۶

اتوبان تبریز-سهند پس از ۱۷ سال افتتاح می‌شود

گروه استان‌ها - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی از سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز و افتتاح اتوبان تبریز- سهند در ۲۶ آذرماه سال جاری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، جواد رحمتی در جلسه شورای مسکن استان اجرای طرح اقدام ملی مسکن را در استان آذربایجان شرقی جزو اولویت‌ها دانست و اظهار داشت: این اولویت از دغدغه مدیران استان برای خانه‌دار کردن اقشار مختلف جامعه نشأت گرفته است و امیدواریم با همت و همکاری همه نهادهای متولی، این طرح را در استان به سرانجام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حدود 54 هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند، افزود: پس از اتمام مهلت ثبت نام، این افراد بر اساس شرایط متقاضیان پایش شده و 21 هزار نفر واجد شرایط شدند که از این تعداد هم نزدیک به 7 هزار نفر پول مرحله نخست را واریز کردند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از سفر قریب الوقوع وزیر راه و شهرسازی به استان برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی تعدادی از طرح‌های عمرانی استان در اواخر آذرماه خبر داد و گفت: در این سفر، عملیات اجرایی تعدادی از پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید سهند نیز آغاز خواهد شد.

آزادراه تبریز-سهند آماده افتتاح شداستاندار آذربایجان‌شرقی: آزادراه تبریز-سهند اواخر آبان‌ماه افتتاح می‌شود/ آسیب واگذاری‌های نادرست به صنعت استاناتوبان تبریز-سهند کی زیر بار ترافیکی می‌رود؟تبریز| اتوبان "تبریز-سهند" تا پایان سال زیر بار ترافیکی می‌رود

وی با اشاره به تکمیل مراحل نهایی آماده سازی اتوبان تبریز- سهند خاطر نشان کرد: این اتوبان با تکمیل در زمان باقیمانده، 26 آذرماه سال جاری و با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می‌شود.

به گزارش تسنیم، پروژه اتوبان «تبریز- سهند» یک پروژه 29 کیلومتری بیش از 17 ساله است که احداث آن به دلیل وجود معارضین متعدد، عدم سرمایه گذاری دولت در این پروژه و چندین گره بزرگ در اجرا، سال ها به تاخیر افتاد.

اجرای این پروژه علاوه بر کاستن از زمان 30 دقیقه‌ای سفر به 10 دقیقه، موجب کاهش ترافیک و تلفات جاده‌ای محور تبریز-سهند-آذرشهر خواهد شد.

انتهای پیام/111/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان شرقی اتوبان تبریز تبریز سهند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد؛ به دلیل نبود امکانات زیرساختی، رفاهی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

در بخشی از نامه سازمان لیگ فوتبال آمده است:
بنابر مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیر ساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه