Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مجلس شورای اسلامی از اعلام جرم سازمان بازرسی کل کشور، برای اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که در عقد قرارداد با مارک ویلموتس مؤثر بودند، خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، احسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی که با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، درباره سرنوشت پرونده مارک ویلموتس و اینکه گفته شد اعضای فعلی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نمی‌توانند در انتخابات ثبت‌نام کنند، خاطرنشان کرد: در این پرونده باید سؤالات خود را از دستگاه قضایی بپرسیم و آنها باید درباره سرنوشت پرونده نظر بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اعلام جرم توسط سازمان بازرسی کل کشور برای این هشت نفر (اعضای هیئت رئیسه) صورت گرفت و مرجع قضایی باید درباره پرونده توضیح بدهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان بازرسی مجلس مارک ویلموتس هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۰۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سازمان بازرسی درباره پذیرش دانشجوی پزشکی خارج از ضوابط

به گزارش صدای ایران، معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور طی نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به پذیرش دانشجوی پزشکی خارج از ضوابط کنکور سراسری در دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی کشور هشدار داد.
دکتر مسعودی اصل طی نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأکید کرد: پذیرش دانشجو در مقطع پزشکی عمومی از مقطع کارشناسی و بدون شرکت در کنکور سراسری در تعدادی از دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی و تنها بر اساس مصوبات داخلی آن وزارتخانه، مغایر با اسناد بالادستی مرتبط است.
بر اساس نامه معاون سازمان بازرسی کل کشور در روش پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی، اطلاع‌رسانی به آحاد جامعه به نحو مقتضی انجام نمی‌شود همچنین نظارت لازمه بر آزمون‌هایی که از سوی وزارت بهداشت (دانشگاه‌های علوم پزشکی) برای پذیرش با این روش انجام می‌شود، محل ابهام است که زمینه‌ساز سوءاستفاده افراد خاص از این روش پذیرش دانشجو را فراهم و عدالت آموزشی نیز خدشه دار می‌سازد.
دکتر مسعودی اصل از وزیر بهداشت خواست به استناد بند (ج) ماده (۱۱) قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور و ماده (۴۲) آئین‌نامه اجرایی آن به منظور پیشگیری و رفع هرگونه سوء جریان، در اسرع وقت تمهیدات و اقدامات لازم را در این زمینه به عمل آورده و نتیجه به صورت مستند و مستدل به سازمان بازرسی کل کشور اعلام شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، بر اساس ماده (۵) قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، مصوب سال ۱۳۹۲ مجلس شورای اسلامی و تبصره (۲) آن، پذیرش دانشجو در دانشگاه‌‎ها به روش ظرفیت رشته-محل و تقاضای داوطلب بر اساس سابقه تحصیلی و آزمون (عمومی و اختصاصی) صورت می‌گیرد و سازمان سنجش آموزش کشور مسؤولیت سنجش داوطلبان را بر عهده دارد.


دیگر خبرها

  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • اعضای هیئت دولت در جمع خبرنگاران
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • حکم حبس ابد برای رییس پیشین فدراسیون فوتبال چین به جرم دریافت رشوه
  • هشدار سازمان بازرسی به وزیر بهداشت
  • جزئیات ثبت‌نام مسکن هنرمندان استان تهران اعلام شد
  • هشدار سازمان بازرسی درباره پذیرش دانشجوی پزشکی خارج از ضوابط
  • رفع مشکلات نوسازی ناوگان‌های هلال احمر