Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز پیشنهاداتی را درباره ماده ۶ طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها در مورد زمان توقف اجرای پروتکل الحاقی مطرح کردند.

علیرضا زاکانی پیشنهادی درباره زمان توقف پروتکل الحاقی مطرح کرد و گفت ما به تصمیم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پایبند هستیم اما فرصت دوماهه را یک فرصت اضافی می دانیم و بهتر است زمان توقف پروتکل الحاقی از دو ماه به یک ماه کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نکته مهم دیگر آن است که کلیه نظارت های فراتر از پادمان، از جمله پروتکل الحاقی باید یک ماه پس از تصویب این قانون در مجلس متوقف شود.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس اظهارداشت: فرصت یک ماهه برای توقف پروتکل الحاقی این امکان را به ما می دهد تا بتوانیم در رفع تحریم ها و مشکلات بانکی و نفتی راستی آزمایی کنیم و در واقع در این مقطع می توان طرف مقابل را راستی آزمایی کرد.

در ادامه جلسه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد زاکانی مبنی بر تعیین زمان توقف پروتکل الحاقی از دو ماه به یک ماه موافقت کردند.

در ماده ۶ طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها آمده بود؛ دولت موظف است در صورت عدم اجرای کامل تعهدات کشورهای ۱+۴ در قبال ایران و عادی نشدن روابط کامل بانکی و عدم رفع موانع صادرات و فروش نفت ایران، دو ماه پس از تصویب این قانون، اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف کند.

ادامه دارد...

کد خبر 5085324 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا زاکانی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی طرح پروتکل الحاقی محسن فخری زاده مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف صحن مجلس ایالات متحده امریکا محمدجواد ظریف رژیم صهیونیستی ترور دانشمندان هسته ای ترور اسحاق جهانگیری تروریسم برجام سازمان انرژی اتمی توقف پروتکل الحاقی زمان توقف یک ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از موافقت با تشکیل سازمان سپند تا حضور وزرای دولت در کمیسیون‌های مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مجلس در جلسه علنی امروز، با تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی با نام اختصاری «سپند» موافقت کرد. نحوه تامین نیروی انسانی، امکانات و بهره مندی از امتیاز و تخفیف‌های صنایع دفاعی از جمله ویژگی‌های این طرح است.

همچنین در نوبت عصر، کمیسیون‌های تخصصی مجلس مسائل روز کشور را با حضور برخی از وزرای دولت بررسی کردند.

حمیدرضا گلدوزی گزارش می‌دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آیا ایران از اسرائیل خواسته بود که در ازای توقف حمله به غزه، به سرزمین های اشغالی حمله نکند؟
  • فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • از موافقت با تشکیل سازمان سپند تا حضور وزرای دولت در کمیسیون‌های مجلس
  • موافقت مجلس با تشکیل سازمان سپند
  • موافقت با دو فوریت لایحه تمدید مهلت اساسنامه شرکت پست
  • موافقت مجلس با ۲ فوریت لایحه تمدید مهلت اجرای اساسنامه شرکت پست
  • مجلس با دوفوریت لایحه تمدید مهلت اجرای اساسنامه شرکت پست موافقت کرد
  • موافقت مجلس با دوفوریت لایحه تمدید مهلت اجرای اساسنامه شرکت پست
  • موافقت مجلس نمایندگان آمریکا با کمک ۲۶ میلیارد دلاری به اسرائیل
  • تصویب کمک ۲۶ میلیارد دلاری به اسرائیل در مجلس نمایندگان