Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای مقرر کردند کلیه مستخدمینی که از زمان شروع دفاع مقدس در مناطق عملیاتی دفاع مقدس اشتغال داشته‌اند از مزایای شاغلان مناطق عملیاتی دفاع مقدس برخوردار شوند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۱ آذر) قوه مقننه و در جریان بررسی طرح استفساریه بند «ج» ماده (۱۱۲) قانون برنامه ششم، این طرح را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: رویکردهای جدید بنیاد شهید در خدمت به ایثارگران

در این استفساریه که برای تامین نظر شورای نگهبان از سوی کمیسیون‌ اجتماعی اصلاح شده آمده است: «آیا منظور از شاغلان مناطق عملیاتی دفاع مقدس موضوع بند «ج» ماده (۱۱۲) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب  ۱۴/ ۱۲/ ۱۳۹۵، کلیه مستخدمینی هستند که از زمان شروع دفاع مقدس در آن مناطق اشتغال داشته یا دارند؟
پاسخ: بلی»

در بند «ج» ماده (۱۱۲) قانون برنامه پنجساله ششم پرداخت مزایای شاغلان مناطق عملیاتی دفاع مقدس پیش بینی شده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده مجلس قانون برنامه ششم شورای نگهبان دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی مناطق عملیاتی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده

حسین درویشی مدیرعامل هلال‌احمر فارس بیان کرد: به دنبال وقوع سیل در استان سیستان‌وبلوچستان، امروز ۲۹ فروردین ماه جاری ۵۴ نیروی تخصصی این جمعیت در قالب ۱۱ تیم عملیاتی از ۱۰ شهرستان استان فارس جهت امدادرسانی به این استان اعزام شدند.

اعضای تشکیل دهنده هر یک از این تیم‌های عملیاتی ۵ نفره شامل نجاتگران متخصص سیلاب، اسکان اضطراری و تغذیه در بحران می‌باشند که با ۱۳ دستگاه خودروی امدادی کمک دار و کامیونت و تجهیزات کامل عملیاتی ائم از موتور پمپ آب، اسکان و تغذیه اضطراری عازم مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق
  • تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • سلاح‌ها و گزینه‌های کمکی
  • امسال ۷۰ هزار معلم جذب آموزش و پرورش می شوند
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی به دولت ابلاغ می‌شود