Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: بخش عکس هفتمین دوره سراسری جشنواره فرهنگی هنری "وقف؛ چشمه همیشه جاری" در کرمان برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام علی جلالی پیش از ظهر امروز در آیین رونمایی از پوستر جشنواره فرهنگی هنری وقف چشمه همیشه جاری (بخش عکاسی) اظهار داشت: امسال هفتمین دوره سراسری جشنواره فرهنگی هنری "وقف؛ چشمه همیشه جاری" برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف حمایت از هنرمندان، فرهیختگان و پژوهشگران مستعد کشور، گسترش فرهنگ وقف، معرفی ثمرات گران‌بهای آن و همچنین تولید آثار فاخر اقدام به برگزاری این جشنواره سراسری کرده است عنوان کرد: هفتمین دوره این جشنواره در هشت بخش خوشنویسی، هنرهای تجسمی، متون ادبی، چندرسانه‌ای، عکس، آثار پژوهشی، خبر و رسانه و فضای مجازی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به اینکه دبیرخانه تخصصی هر بخش از این جشنواره در اداره ‌کل یک استان تشکیل شده است افزود: دبیرخانه مرکزی جشنواره در اداره ترویج وقف سازمان اوقاف و امور خیریه، دبیرخانه بخش خوشنویسی در قزوین، دبیرخانه بخش هنرهای تجسمی در کردستان، دبیرخانه بخش متون ادبی در هرمزگان، دبیرخانه بخش چندرسانه‌ای در همدان، دبیرخانه بخش عکس در کرمان، دبیرخانه بخش پژوهش در اصفهان، دبیرخانه بخش خبر و رسانه در خراسان جنوبی و دبیرخانه بخش فضای مجازی در تهران تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه استان کرمان بخش عکس جشنواره را برگزار می‌کند گفت: بخش عکس جشنواره در بخش‌های حرفه‌ای و موبایلی برگزار می‌شود و جوایز خوبی در نظر گرفته شده که به برگزیدگان جشنواره اهدا خواهد شد.

برکات وقف در دوران شیوع کرونا چیست؟/از توزیع بسته‌های معیشتی تا اهدای دستگاه‌های کمک تنفسی به بیمارستان‌هادر شورای آموزش و پرورش استان کرمان چه گذشت؟/بدهی 40 میلیاردی آموزش پرورش به اوقاف باید در مرکز تأمین اعتبار شودتوزیع 2000 بسته معیشتی اوقاف در بین نیازمندان استان کرمان آغاز شد

جلالی با اشاره به اینکه فراخوان هفتمین جشنواره سراسری "وقف؛ چشمه همیشه جاری" 29 مهرماه امسال همزمان با دهه وقف منتشر شد افزود: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره عکس تا پایان فروردین ماه سال 1400 است.

وی با بیان اینکه این جشنواره از دی‌ماه در استان کرمان اجرایی می‌شود گفت: محل دبیرخانه عکس در استان کرمان است که از طریق شماره 09024166384 در واتساپ می‌توان ارتباط برقرار کرد.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وقف استان کرمان وقف استان کرمان چشمه همیشه جاری برگزار می شود دبیرخانه بخش استان کرمان بخش عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد

مهدی بابایی مجرد با اعلام پایان مرحله اول داوری این بخش از جشنواره، اظهار کرد: مرحله اول داوری این جشنواره با حضور ۹ داور برجسته در شهر تهران به انجام رسیده است.

وی افزود: این جشنواره، که هر ساله به عنوان یکی از مهم‌ترین رویداد‌های فرهنگی و هنری کشور ما شناخته می‌شود، امسال نیز شاهد حضور پرشور هنرمندان و اساتید خوشنویسی از سراسر ایران بود.

دبیر بیستمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی بیان کرد: در این دوره، دبیرخانه جشنواره شاهد دریافت ۳۵۰ اثر فاخر بود که هر یک به نوبه خود نمایانگر عمق فرهنگی و هنری این مرز و بوم است. از این تعداد، ۷۵ اثر در بخش نستعلیق، ۲۲ اثر در بخش نسخ، ۷ اثر در اقلام سته و ۲۰ اثر در بخش شکسته نستعلیق به مرحله بعدی راه یافته‌اند.

بابایی خاطر نشان کرد: این آثار، که با دقت و ظرافت خاصی توسط داوران مورد بررسی قرار گرفته‌اند، نشان‌دهنده تلاش و پشتکار هنرمندانی است که با عشق و علاقه به این هنر دست به قلم شده‌اند.

وی افزود: اسامی هنرمندان برگزیده بر روی وب‌سایت شمس توس منتشر شده و آنها از ۳ تا ۱۲ اردیبهشت ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دفتر دبیرخانه تهران بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) ارسال نمایند.

دبیر بیستمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی تصریح کرد: از برگزیدگان مراسم اختتامیه که اواخر اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار می‌شود، تقدیر خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری موسیقی و هنرهای تجسمی

دیگر خبرها

  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد
  • خوشنویسان کشور ۳۵۰ اثر به جشنواره رضوی فرستادند