Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارگاه جهادی شهید چمران دانشگاه فردوسی مشهد پویش «به فکر هم هستیم» را با هدف اهدای اقلام غذایی به خانواده‌های نیازمند راه‌اندازی کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قرارگاه جهادی شهید چمران دانشگاه فردوسی مشهد پویش «به فکر هم هستیم» را با هدف اهدای اقلام غذایی به خانواده‌های نیازمند، راه اندازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شعار این پویش «هر دانشجو سهیم در شادی یک خانواده» است و دانشجویان و خیرین می‌توانند برای مشارکت در آن، هدایای نقدی خود را به از طریق سامانه http://sofrehamdeli.ir اهدا کنند.

در این پویش برای هدایای غیرنقدی خیرین نیز برنامه ریزی شده و آنان می‌توانند از طریق ربات @basfum_bot با مسئولان این پویش ارتباط برقرار کنند تا دانشجویان هدایای غیرنقدی مانند البسه و وسایل گرمایشی را از درب منزل خیرین دریافت کنند.
دانشجویان جهادگر این گروه جهادی قصد دارند در شب یلدا برای ۳۱۵ خانواده کم برخوردار اقلام خوراکی، لباس و وسایل گرمایشی تأمین کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فردوسی مشهد کمک مومنانه گروه جهادی شهید چمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۰۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های مهربانی همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع)، ۱۲۰ بسته معیشتی به همت جمعی از دانشجویان یزدی دانشگاه صنعتی شریف تهیه و دربین نیازمندان یزدی توزیع شد. این بسته‌های معیشتی شامل اقلامی از قیبل برنج، حبوبات، روغن، گوشت، مرغ و مواد بهداشتی به ارزش جمعا یکصدو بیست میلیون تومان بود که هزینه آن توسط خود دانشجویان، خیران و خیریه الزهرای دانشگاه شریف تامین وبسته‌ها در بین خانواده‌های نیازمند یزدی توزیع شد.

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران و مجاوران رضوی
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • اردوی جهادی نوروزی با بیش از ۹۰ دانشجو + تصاویر
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • تجلیل از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند
  • توزیع بسته‌های مهربانی همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • اجرای طرح اکرام و اطعام ایتام در استان