Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا محمدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بانوان خلخالی در اقدامی خیرخواهانه برای تامین نیازمندی‌های دانش‌آموزان بی‌بضاعت و ایجاد امکان تحصیل با استفاده از فضای مجازی و شبکه آموزشی شاد همت کرده‌اند.

وی به تهیه ، خرید و اهدای ۱۰ دستگاه گوشی هوشمند از سوی بانوان این منطقه اشاره کرد و اظهارداشت: این امکانات در بین دانش‌آموزان شناسایی شده، توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین با همت تعدادی از فرهنگیان و خیرین امسال ۳۷ دستگاه تلفن همراه و تبلت هوشمند خریداری و توزیع شد.

محمدی اظهارامیدواری کرد هیچ دانش‌آموزی به دلیل نداشتن گوشی همراه ، تبلت و یا تلویزیون دیجیتال از تحصیل از طریق فضای مجازی بازنماند.

یک‌هزار دانش‌آموز که شامل ۱۰ درصد از  مجموع دانش‌آموزان مدارس شهری و روستایی خلخال را شامل می‌شود، بدلیل عدم تمکن مالی قادر به تهیه امکانات تحصیلی مجازی و بهره‌مندی از برنامه‌های شبکه آموزشی شاد نیستند.

از آغاز سال تحصیلی جدید تاکنون بیش از ۱۰۰ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند و تبلت از سه منطقه آموزش و پرورش خلخال ، شاهرود و خورش‌رستم توسط خیرین خریداری و به دانش‌آموزان بی‌بضاعت اهدا شده است.

برچسب‌ها مدارس خلخال استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس خلخال استان اردبیل مدارس خلخال استان اردبیل اخبار کنکور دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در جمع دانش‌آموزان پایگاه مطالعاتی نوروزی آیت‌الله ادیب ناحیه ۴ شهر اصفهان گفت: نتایج کنکور، نشان می‌دهد تغییرات انجام‌شده آن را به عدالت آموزشی نزدیک‌تر کرده است، چرا که دانش‌آموزان‌مان در مناطق کمتربرخودار به رتبه‌های خوبی رسیدند و موفقیت‌های چشمگیری داشتند؛ برای مثال در استان‌های محروم رتبه‌های زیر ۱۰۰ بین ۱۵۰ تا ۲۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

کاظمی توجه به دانش در کنار دیگر شایستگی‌ها را مسئولیت امروز دانش‌آموزان دانست و افزود: تلاش می‌شود فرصت مطلوب آموزشی و زمینۀ عدالت آموزشی فراهم شود که تغییر سبک پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و تأثیر قطعی سوابق تحصیلی در نتیجۀ کنکور در همین راستا انجام می‌شود.

معاون آموزش متوسطۀ وزارت آموزش و پرورش گفت: در پویش جهاد علمی زمینۀ آموزش برخط بهترین دبیران تهران را که در دبیرستان ماندگار البرز مشغول تدریس هستند، فراهم شد؛ این طرح در سال گذشته منحصر به دانش‌آموزان پایه‌های دوازدهم و یادزهم مدارس شبانه‌روزی بود، اما امسال امکان دسترسی به این محتوا‌ها برای تمامی دانش‌آموزان فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • آنچه که درباره اینترنت ماهواره‌ای نمی‌دانید
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • راهی برای افزایش سرعت اینترنت گوشی
  • ترفندهای افزایش سرعت اینترنت موبایل
  • سازمان دانش‌آموزی، بستری برای حضور اجتماعی ومسئولیت‌پذیری دانش آموزان
  • محدودیت سرعت دوچرخه‌ها در آمستردام با دستگاه‌های هوشمند
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری دانش آموزان در قزوین برگزار می‌شود
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود
  • آموزش: چگونه سرعت اینترنت را در گوشی افزایش دهیم؟