Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر سه شنبه در نشست با مدیران دانشگاه در ساری با تسلیت شهادت دکتر محسن فخری زاده، گفت: از دست دادن چنین دانشمندانی در بُعد علمی، پژوهشی و فناوری خسارت سنگینی است زیرا وجود چنین نخبگان علمی برای پیشرفت و رشد کشور قطعاً بسیار کارساز است.

وی با عنوان اینکه به برکت خون این شهید صدها برابر خسارتی که دیده‌ایم رویش‌هایی در زمینه‌های علمی خواهیم داشت، زیرا ملت بزرگ ایران توانایی زایش و رویش جوان‌های متفکر پیشران را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ساری تاکید کرد: در این راستا باید ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع حرم را در فکر و دل نیروهای خود بنشانیم تا منش و خلقیات شهدای عزیز و انسان‌های وارسته را در نسل‌های جدید تقویت کنیم، لذا اگر کسی فکر کرد مسئولیتش فقط علمی و آموزشی است و هیچ رسالت فرهنگی و تربیتی ندارد، خیانت کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با عنوان اینکه انتظار داریم نهاد مهم دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه مبارزه با بیماری کرونا طرح و ایده داشته باشد و تحقیقات پزشکی انجام دهد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از حوزه‌های پزشکی و مراکز دانش‌بنیاد علمی برخوردار است پس باید دستاوردهای خود را در زمینه شناخت این ویروس و دستیابی به دارو به صورت مستند ارائه دهد.‌

وی افزود: همچنین باید در بُعد آموزش و پژوهش ورود جدی داشته باشد تا وجهه علمی خود را بازیابد و دانشجو از تحصیل در این دانشگاه احساس افتخار داشته باشد، علاوه براین اخلاق، معنویات و ارزش‌های اسلامی نیز باید در فضای دانشگاه تقویت شود.

کد خبر 5085348

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه ساری دانشگاه آزاد اسلامی ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه ترور دانشمندان هسته ای شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا گرگان عکس استانها شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۰۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد

خطیبی معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه شورای دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: با سفر رئیس جمهور و تخصیص اعتبارات لازم پروژه های نیمه تمام این مرکز آموزش عالی به سرانجام برسد.

وی در ادامه با اشاره به قابلیت های اعضای هیات علمی این دانشگاه خواستار افزایش پایه های تشویقی شد و گفت: تلاش زیادی برای راه‌اندازی بورس صنعتی دانشجویان صورت گرفته که امیدواریم اعضای هیات علمی با نگاهی جامع‌تر موجب مصرف بهینه علم در کنار تولید علم شوند و این زنجیره را کامل کنند.

خطیبی به راه‌اندازی سامانه نان و قابلیت‌های آن در پایان نامه‌های دانشجویی اشاره کرد و خواستار ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت، جامعه و پارک علم و فناوری استان شد.

رییس دانشگاه صنعتی شاهرود هم در این جلسه گفت: این مرکز آموزش عالی علاوه بر قرارگیری در رتبه ششم دانشگاه‌های صنعتی کشور، به دلیل کسب رتبه های متعدد در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی از جایگاه ارزشمندی در استان و کشور برخوردار است.

مرتضی ایزدفرد به پروژه های ناتمام این دانشگاه اشاره کرد و خواستار تخصیص اعتبارات بیشتر برای تکمیل و به سرانجام رساندن به موقع این پروژه ها شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تربیت علمی و فرهنگی دانشجویان به بهترین شکل انجام پذیرد
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور
  • جهش تولید جز با مشارکت مردم رخ نمی‌دهد
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • گسترش فعالیت‌های درآمدزای دانشگاه آزاد یزد در راستای تحقق شعار سال
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس