Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری خرم‌آباد از انفجار منزل مسکونی در منطقه آبشارها این شهرستان خبر داد.

مهرداد فلاح در این باره اظهار داشت: صبح امروز سه‌شنبه وقوع یک انفجار به سازمان آتش نشانی گزارش شد که به احتمال زیاد انفجار ناشی از گاز باشد.

وی با بیان اینکه این حادثه در منطقه آبشارها رخ داده است، تصریح کرد: نیروهای ما بلافاصله در منطقه حضور یافته‌اند و در حال آواربرداری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری خرم آباد با اشاره به اینکه این حادثه انفجار در یک منزل مسکونی رخ داده است، افزود: اطلاعات تکمیلی در این خصوص، بعد از آواربرداری و اقدامات کارشناسی نیروهای آتش‌نشانی اعلام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار انفجار منزل مسکونی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت ۱۱: ۱۳ ظهر امروز وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی در خیابان مجیدیه شمالی خیابان حسینی به نیروهای آتش نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی افزود: لحظاتی بعد نیروهای دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده می‌کنند در یک ساختمان ۴ طبقه ۱۲ واحدی در طبقه سوم حریق رخ داده و کاملاً شعله ور است و دو انفجار کوچک هم رخ داده است. آتش نشانان عملیات را آغاز کردند.

وی افزود: ضایعات داخل خانه دچار حریق و یک مرد حدود ۶۰ ساله دچار سوختگی شدید و متأسفانه با تأیید نیروهای اورژانس جان خود را از دست داده بود.

کد خبر 6081058 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت
  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران (فیلم)
  • ۹ مصدوم در حادثه انفجار گاز در دزفول
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد