Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول IT جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت، پاره وقت آشنا به شبکه و سرور ، نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر ، شبکه های اجتماعی ، وب سایت ، دوربین های مدار بسته ، سیستم تلفن VOIP . پشتیبانی نرم افزار ، نرم افزارهای طراحی PHOTO SHOP و COREL دارای مدرک IT حقوق ثابت بیمه از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم ‌رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال و یا با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس تلفن 02166603712 تلفن 02166603706 ایمیل nahidi@parsdisticaret.com

 

پربیننده ترین نحوه جذب منابع انسانی در وزارت آموزش و پرورش جزییات امتیازبندی معلمان حق‌التدریس برای استخدام معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران در یک قدمی استخدام استخدام در آموزش و پرورش متوقف شد؟! روش‌های مختلف استخدام در آموزش و پرورش

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در هفته بیست و چهارم میزبان تراکتور تبریز است و اعضای تیم در این مسابقه چشم انتظار حمایت هواداران‌شان و پر شدن ورزشگاه وطنی هستند.

محمد عباس‌زاده، کاپیتان نساجی در روزهای اخیر تلاش زیادی کرده که تیم را متحد کند و روحیه آنها را بالا بیاورد. او از تیم رسانه‌ای نساجی درخواست طراحی یک پوستر برای دعوت از تماشاگران را داشت و از بازیکنان خواست آن را در صفحه خود منتشر کنند.

روی این پوستر روی طرحی گرافیکی از سکوهای وطنی نوشته شده: "جایی برای ناامیدی نیست. چشم انتظار شماییم."

عباس‌زاده در بازی مقابل تیم اسبق خود، تراکتور، باتوجه به محرومیت محمدرضا آزادی به احتمال زیاد در ترکیب اصلی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 
  • محمد عباس‌زاده دوباره در نقش رهبر نساجی
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • نرم‌افزار حسابداری بازرگانی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم‌های جدید علیه تهران
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • نکات مهم درباره گزینش استخدام معلمان