Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@20:18:42 GMT

اعتراف زن جیب بر به 30 فقره سرقت در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۷۰۸۶۱

اعتراف زن جیب بر به 30 فقره سرقت در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک زن که به صورت حرفه ای در اماکن شلوغ و پرتردد اقدام به سرقت به شیوه جیب بری و کف زنی می کرد و کشف 30 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: پس از وقوع چندین مورد سرقت به شیوه جیب بری و کف زنی در اماکن شلوغ و پرتردد، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها در دستور کار ماموران پلیس آگاهی پایگاه شرق "اصفهان" قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی های تخصصی به عمل آمده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد عامل این سرقت ها یک زن است که سرانجام هویت او مشخص و در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: فرد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس آگاهی روبرو شد به 30 فقره سرقت به شیوه جیب بری و کف زنی در اماکن شلوغ مانند پاساژها، مغازه های طلافروشی، مترو و اتوبوس واحد اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و متهمه برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد به شهروندان توصیه کرد: از همراه داشتن مدارک، اشیای قیمتی و با ارزش و وجوه نقد در اماکن شلوغ اکیدا خودداری و در صورت مشاهده سرقت با شیوه کف زنی و جیب بری حتما در اولین فرصت با پلیس تماس و مشخصات سارق و مکان وقوع سرقت را اعلام کنند تا اقدامات قانونی در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان سرقت کرونا اماکن شلوغ جیب بری کف زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در بیرجند

سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. 

او افزود: مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۳ سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند. 

سرهنگ کارگر بیان کرد: متهمان دستگیر شده ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند، اما با رو به رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • رمزگشایی از ۲۵ فقره سرقت از فروشگاه‌های معروف در زابل
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • دستگیری متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد