Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی  شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران ، کیوان فرح زاد گفت که از مجموع ۵۲۹ هزار و ۶۳۱ مشترک خانگی این شرکت تنها ۴۸.۸۲ درصد مشترک دائمی محسوب می شوند و همین مشترکان هم برابر دستورالعمل ابلاغی درصورتی که الگوی مصرف را رعایت کنند می توانند از مزیت های طرح برق امید استفاده کنند.

طرح برق امید که طبق آن کم مصرف ها از پرداخت هزینه مصرف برق معاف می شوند ،  از اول آبان ماه در کشور به اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سقف مصرف برق برای برخورداری از مزیت های طرح برق امید در مازندران ۸۰ کیلووات ساعت در فصول غیرگرم سال یعنی پاییز و زمستان است.

مازندران ۲ شرکت توزیع برق یکی به مرکزیت ساری و دیگری به مرکزیت نوشهر دارد. شرکت توزیع برق غرب مازندران که مرکزیت آن نوشهر است ، در مجموع ۶۳۰ هزار مشترک دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران وجود تعداد زیاد مشترکان فصلی و غیر دائم را مهم ترین چالش اجرای طرح برق امید در این منطقه برشمرد و توضیح داد : هرچند در گام نخست ارزیابی های اولیه تصور بر آن بود که نزدیک به نیمی از مشترکان خانگی زیرپوشش این شرکت غیردائم باشند ولی برای مستندسازی و صحت و دقت بیشتر در فرآیند اجرای طرح ، کارگروهی شکل گرفت و اقدام به شناسایی مشترکان مشمول برق امید کردند.

وی معیار تفکیک مشترکان دائم و غیردائم در شرکت توزیع غرب مازندران را پردازش داده های برق مصرفی آنها با استفاده از توانمندی ها و قابلیت های محققان دانشگاهی معرفی کرد و افزود : برای همین منظور هم نرم افزار ویژه ای به کار گرفته شده که قابلیت دارد اطلاعات مصرفی برق ۲ سال اخیر ۱۰ هزار مشترک غیر دائم و به همین تعداد مشترک دائم را  براساس سکونتگاه دائمی و فصلی بودن از نظر صحت آنچه برای شرکت محرز است ، شناسایی کند.

او ادامه داد : در فرآیند اجرای این طرح و استفاده از این نرم افزار ، مشترکان به سه دسته دائم ، غیر دائم و مشکوک با احتمال مشخص شده ، طبقه بندی شدند.      

فرح زاد گفت : البته ابتدا پیشنهاد این بود که اطلاعات فردی  ثبت شده در سیستم جامع مشترکان شرکت مبنای شناسایی مشترکان خانگی دائم و غیر دائم قرار گیرد ، ولی با توجه به تغییرات زیادی که در واگذاری انشعاب و عدم تغییر نام و مشخصات انشعاب و عدم تفکیک شماره همراه های مختلف ثبت شده در سامانه وجود داشت ، این پیشنهاد رد شد چون عملا داده های آن قابل اعتتماد نبود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران از مشترکان خواست تا با رعایت الگوی مصرف از تخفیفات طرح های تشویقی برق امید بهره مند شوند .

این مسئول گفت که مشترکان خانگی دائمی ساکن منطقه که در فصل سرما کمتر از ۸۰ کیلووات ساعت و در فصل گرما کمتر از ۱۵۰ کیلووات ساعت برق مصرف کنند از مزیت های این طرح یعنی برق رایگان و تخفیف ۱۰۰ درصدی  برخوردار می شوند. 

برچسب‌ها نوشهر برق امید مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوشهر برق امید مازندران نوشهر برق امید مازندران اخبار کنکور برق غرب مازندران طرح برق امید شرکت توزیع غیر دائم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع گاز در رشت و خمام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، شرکت گاز استان امروز اعلام کرد: به دلیل تعمیرات، گاز مشترکان رشتی شامل بلوار خرمشهر از ایستگاه انزلی تا کوی طالقانی فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۱۴ تا ۱۹ قطع خواهد شد.
همچنین گاز مشترکان خمامی شامل چاپارخانه، جنب پل اصلی، ابتدای خیابان مهمان نواز از ساعت ۸ تا ۲۰ قطع می‌شود.
این شرکت از مشترکان خواست در این مدت از دستکاری تجهیزات گازرسانی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد | ۴۷ میلیون جایزه برای مشترکان خانگی
  • مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد
  • کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت
  • قطع گاز در رشت و خمام
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • اجرای طرح پاداش مدیریت مصرف برق گسترده‌تر از ۲ سال گذشته
  • قبض سنگین برق برای مصرف‌کنندگان کولر گازی
  • قبض سنگین برق در پی استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل