Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی صالحی روز سه شنبه افزود: دراین روز شهروندان دردیدار مردمی مسائل و مشکلات خود را در حضور معاونان قضایی رییس کل دادگستری استان مطرح کرده که پس از بررسی هر یک از درخواست‌های مطرح شده، به منظور پیگیری و رفع مشکلات مراجعین، دستورات لازم صادر شد.

علاوه بر دیدار اقشار مختلف مردم با رییس کل دادگستری و مسوولان قضایی استان هرمزگان در ایام هفته، روزهای سه شنبه نیز به صورت اختصاصی جلسه دیدار مردمی با رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین همزمان با دیدار مردمی رییس کل دادگستری استان هرمزگان، رؤسا و دادستان‌ها در ۱۸ حوزه قضایی استان نیز ضمن برپایی میز خدمت به مطالبات مراجعان دستگاه قضایی در اقصی نقاط هرمزگان رسیدگی می‌کنند.

برچسب‌ها دادگستری هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری هرمزگان بندرعباس دادگستری هرمزگان بندرعباس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۱۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس کل دادگستری استان اصفهان در اولین نشست شورای مدیران قضایی استان در سال ۱۴۰۳ به اجرای طرح عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: نیرو‌های فراجا و ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در چارچوب قانون، اقدام به اجرای طرح عفاف و حجاب می‌کنند، تحت حمایت دستگاه قضایی استان قرار دارند و هر گونه تعرض به آنها پیگرد قانونی و تشکیل پرونده قضایی را در پی خواهد داشت.
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسداله جعفری در ادامه از اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های حجاب و عفاف خبر داد و تاکید کرد: همه افراد جامعه موظف به رعایت شئونات اسلامی هستند و نهادها، اماکن فرهنگی و تفریحی و اصناف باید اجرای دستورالعمل وزارت کشور مبنی بر ایجاد محدودیت در ارائه خدمات به افراد متخلف در حوزه عفاف و حجاب را در دستور کار قرار دهند.
وی ادامه داد: چنانچه مسوول یا مدیری به طور عمد در اجرای دستورالعمل‌ها و قوانین در این زمینه، کوتاهی کند با او بر طبق مقررات برخورد خواهد شد.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان هدف از برگزاری این نشست‌ها را ایجاد هماهنگی و انسجام مدیران قضایی استان در راستای اجرای سند تحول قضایی عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • به درخواست های 68 نفر در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری گلستان رسیدگی شد
  • عدالت محوری در دستور کار مسئولان دادگستری باشد
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در اصفهان
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا
  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان
  • حل و فصل مشکلات در جلسات ملاقات مردمی
  • پاسخگویی بر خط استاندار لرستان به مطالبات مردمی
  • رییس‌کل دادگستری مازندران معارفه شد
  • رسیدگی به ۴۵ پرونده در کمیسیون حقوق شهروندی دادگستری خوزستان