Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر خارجه آمریکا مدعی شد در قالب طرح سازش اعراب با رژیم صهیونیستی، اشغال اراضی فلسطین به عنوان «سرزمین موعود یهودیان» مشروعیت می‌یابد.

مایک پمپئو روز سه شنبه در پیامی در حساب توئیتری خود مدعی شد: هر کسی که به پیمان ابراهیم پیوسته، منافعی را برای ملت خود شاهد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطمینان دارم که بسیاری از ملت‌های دیگر تصمیم به انجام این کار درست دارند و اسرائیل را به عنوان سرزمین اصلی یهود به رسمیت خواهند شناخت.

دولت‌های عربی امارات، بحرین و به تازگی سودان در خیانتی آشکار به ملت فلسطین ماه گذشته میلادی روابط پیش از این پنهانی خود با رژیم صهیونیستی را علنی کردند. خیانتی که با واسطه گری رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید منعقد شد.

این در حالی است که طرح صلح عربی کشور‌های عربی هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را منوط به بازگرداندن سرزمین‌های فلسطین بر اساس مرز‌های سال ۱۹۶۷ و پذیرش یک دولت مستقل فلسطینی به پایتختی بیت المقدس شرقی از سوی رژیم صهیونیستی می‌داند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مایک پمپئو توافق ابراهیم عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل به سرزمین سوخته بدل می‌شود؟

این روز‌ها تحلیل‌های مختلفی درباره اقدام رژیم صهیونیستی در پاسخ به عملیات «وعده صادق» مطرح می‌شود. در این بین لازم به یادآوری است که آن‌ها نشان داده‌اند که عاقلانه تصمیم نمی‌گیرند. برای نمونه اقدام تروریستی اسرائیل در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق نشان داد که آن‌ها دست به قمار بزرگی زده‌اند و بازنده آن خواهند بود.

بنابراین باید گفت اگر سران رژیم صهیونیستی از عقل سلیمی برخوردار باشند، در برابر عملیات وعده صادق پاسخی نخواهند داد. اما اگر پاسخ بدهند هزینه سنگینی برای آن‌ها خواهد داشت، چون جمهوری اسلامی ایران تاکنون تنبیه کم شدتی را برای آن‌ها در نظر گرفته است. به عبارت دیگر از سلاح‌های ناشناخته ایران که می‌تواند اسرائیل را به سرزمین سوخته بدل کند، هنوز رونمایی نشده است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که رهبران رژیم صهیونیستی عاقلانه تصمیم گیری کنند و به این رویکرد استمرار نبخشند، لازم به یادآوری است که جمهوری اسلامی ایران نیز اعلام کرد که پس از حادثه تروریستی کنسولگری ایران در دمشق اقدامی در حد تنبیه اولیه را انجام داده است و قصد ادامه آن را ندارد.

لازم به یادآوری است که رژیم صهیونیستی پیش از اقدامات تروریستی در سوریه محاسبه نمی‌کرد که جمهوری اسلامی ایران بتواند با چنین حجمی از موشک و پهپاد به آن‌ها حمله کند. به همین دلیل این روز‌ها نیز که سران رژیم صهیونیستی از پاسخ به جمهوری اسلامی ایران سخن به میان می‌آورند، باید برآورد کنند که اگر اقدامی انجام بدهند جمهوری اسلامی چه واکنشی نشان خواهد داد؟ چراکه ضربه بعدی ما بسیار کشنده و وحشتناک‌تر خواهد بود.

مساله دیگری که در این بین باید به آن اشاره کرد این است که ملت‌های مسلمان واکنش خوبی به این اقدام جمهوری اسلامی ایران نشان دادند. اما در حالی که توقع‌ها از جهان اسلام بیشتر بود دولت‌های حاکم بر کشور‌های اسلامی در این خصوص عملکرد مناسبی نداشتند.

به این ترتیب رژیم صهیونیستی چنانچه مرتکب اشتباه دیگری شود، باید آماده پرداخت هزینه‌های سنگینی نیز باشند. آن‌ها باید به یاد داشته باشند که موقعیت جمهوری اسلامی ایران به لحاظ ژئوپلیتیک بالا رفته است و مشخص شده که اسرائیل و آمریکا دیگر تعیین کننده نیستند و خاورمیانه جدید نیز باید بر پایه اراده جمهوری اسلامی ایران ساخته شود.

دیگر خبرها

  • نماینده کنگره خواستار آتش‌بس فوری و دائمی در غزه
  • حمایتی که برای اسرائیلی‌ها هم قفل بود/ وقتی اردن برای دفاع از صهیونیست‌ها مردم خود را به خطر می‌اندازد!
  • نقشه استعمار، ایجاد اسرائیل بزرگ
  • طرح جدید آمریکا و کشورهای عربی برای آینده غزه
  • ۵ نکته از صحت روایت ایرانی‌ها درباره عملیات «وعد الصادق»
  • چرا ایران در حمله به سرزمین‌های اشغالی «نقب» را هدف قرار دارد؟ +عکس
  • بایدن این بار در زادگاهش با معترضان جنگ غزه مواجه شد
  • اسرائیل به سرزمین سوخته بدل می‌شود؟
  • وزیر صهیونیست: جنگ منطقه‌ای بعید نیست
  • آمریکا و غرب در شوک حمله قوی ایران