Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات روز سه شنبه لیگ قهرمانان فوتبال  اروپا و معرفی خوان لاپورتا به عنوان نامزد ریاست  باشگاه بارسلونای اسپانیا  برجسته‌ترین عناوین ورزشی جهانی بود که امروز سه شنبه منتشر شد.

روزنامه‌ها همچنین به تأثیر ویروس کرونا در لیگ فرانسه و روحیه رومن گروژان راننده فرانسوی که از حادثه جایزه فرمول یک بحرین جان سالم به در برد، پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه  اسپانیایی مارکا

این روزنامه به دیدار شاختار دونتسک اوکراین و رئال مادرید که هر ۲ تیم به دنبال پیروزی برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند، پرداخت و نوشت: "شرایط حداکثری در لیگ قهرمانان".

مارکت همچنین در مورد دیدار اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان نوشت: "لوئیس سوارز  کرونا مثبت است و در مورد حضور او در برابر با ورایایی‌ها ابهام وجود دارد. "

این روزنامه به معرفی خوان لاپورتا برای ریاست باشگاه بارسلونا پرداخت و نوشت: "لاپورتا با مسی و بدون او برنامه دارد. "

روزنامه اسپرت

این روزنامه به بحران خط دفاعی بارسلونا و آسیب دیدگی هافبک‌ها پرداخت و نوشت: "اخطار در  دفاع".

اسپرت همچنین در مورد کاندیداتوری خوان لاپورتا برای ریاست باشگاه بارسلونا نوشت: "لاپورتا به خاطر اتحاد همه مردم بارسلونا نامزد می‌شود. "

این روزنامه به دیدار شاختار دونتسک و رئال مادرید در لیگ قهرمانان علاقه‌مند بود و نوشت: "رئال مادرید به دنبال انتقام از کیف است. "

اسپرت همچنین به دیدار اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ پرداخت و نوشت: "اتلتیکو مادرید در تلاش است تا به مرحله یک هشتم نهایی راه یابد. "

روزنامه موندو دپورتیوو

این روزنامه به بحران خط دفاعی بارسلونا به دلیل آسیب دیدگی، نامزدی لاپورتا برای پست ریاست این باشگاه و  رابطه مسی و گریزمان پرداخت و تیترهای زیر را نوشت:

"بارسلونا: طرح دفاع و خط هافبک" "مسی،  گریزمان را درک می‌کند" "لاپورتا: کومان حاشیه دارد و مسی به ما فرصت می‌دهد. "

موندو دیپورتیو همچنین در مورد دیدار رئال مادرید و شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان نوشت: "رئال مادرید بدون خطر برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی".

این روزنامه درباره اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ دیدار کند و نوشت: "اتلتیکو مادرید شانس خود را برابر بایرن مونیخ امتحان می‌کند، بازیکنان زیادی میان ۲ تیم در این بازی غایب هستند.

روزنامه آ اس

این روزنامه به دیدار شاختار دونتسک و رئال مادرید در لیگ قهرمانان پرداخت و نوشت: "یک فینال دیگر".

آ اس همچنین در مورد دیدار اتلتیکو مادرید برابر بایرن مونیخ نوشت: "شب انتقام".

این روزنامه به معرفی خوان لاپورتا برای ریاست باشگاه بارسلونا علاقه‌مند بود و نوشت: "مسی فرصت دیگری به بارسلونا می‌دهد. "

روزنامه فرانسوی فرانس فوتبال

این هفته نامه مشهور فرانسوی به مرگ ستاره و افسانه آرژانتینی دنیای فوتبال، دیگو آرماندو مارادونا پرداخت و نوشت: "Diego Maradona ۱۹۶۰-۲۰۲۰: نام خدا".

روزنامه L'Equipe

این روزنامه به دیدار المپیک مارسی و المپیاکوس در لیگ قهرمانان پرداخت و نوشت: "دوباره متولد شدم یا هیچ چیز".

اکیپ همچنین به راننده فرانسوی رومن گروژان پرداخت که در مسابقه جایزه فرمول یک بحرین از مرگ فرار کرد.

روزنامه  ایتالیایی La Gazeta Daily Sport

گازتا همچنین در مورد دیدار بوروسیا مونشن گلادباخ و اینترمیلان در لیگ قهرمانان نوشت: "اینترمیلان: ما روح خود را در بازی قرار دادیم. "

این روزنامه بر داوری استفانی فراپارت، اولین زنی که یک بازی در لیگ قهرمانان را در دیدار یوونتوس و دینامو کیف داوری می‌کند، تمرکز کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عناوین روزنامه ها روزنامه های ورزشی روزنامه به دیدار باشگاه بارسلونا لیگ قهرمانان اتلتیکو مادرید شاختار دونتسک پرداخت و نوشت خوان لاپورتا بایرن مونیخ رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ شب گذشته در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد مدیریت آرسنال به آنها اطلاع داده است که هواداران بایرن مونیخ برای بازی رفت که در تاریخ 9 آوریل برگزار می‌شود، وارد ورزشگاه نخواهند شد.

همچنین بایرن مونیخ در این بیانیه به هواداران خود توصیه می‌کند از خرید بلیت این دیدار خودداری کنند و این باشگاه طبق تعهدات قراردادی تنها تعداد محدودی بلیت برای میهمانان ویژه خود برای این دیدار تهیه خواهد کرد.

بایرن مونیخ به دلیل آتش بازی هواداران خود در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی مقابل لاتزیو در ماه فوریه، با عدم فروش بلیت به هواداران خود در مسابقاتی که خارج از آلمان برگزار می‌شود، مجازات شد.

بایرن مونیخ در بیانیه خود با اشاره به این حکم نوشت: به‌طور کلی، ما از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی بسیار خوشحالیم، اما بازی در خارج از استادیوم بدون هواداران، ضربه بزرگی است.

مدیرعامل بایرن مونیخ نیز پیش از این با تایید اینکه باشگاهش به این مجازات اعتراض نخواهد کرد، گفته بود: متاسفانه یک گروه کوچک به همه هواداران ما و تیم آسیب رساندند.

دیگر خبرها

  • رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد لونین
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب آمادو اونانا از اورتون
  • اولتیماتوم بایرن به دیویس: تمدید کن یا برو!
  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • آلفونسو دیویس نزدیک‌تر از هر زمان دیگری به رئال مادرید
  • بازیکن رئال مادرید و اتهام ارتباط با داعش
  • آنتونیو رودیگر: اجازه نمی‌دهم به خاطر مسلمان‌بودن، مورد توهین و تحقیر قرار بگیرم
  • عکس| شکار پدر هالند در بارسلونا!
  • اشتیاق هانسی فلیک برای هدایت بارسلونا؛ از مشورت با گواردیولا تا تحقیقات گسترده میدانی!
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!